Toon posts:

[html/css] css niet mogelijk in halve table?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een page gemaakt in asp. Nou moet deze page 60 keer op de server komen maar dan telkens kleine wijzigingen in het bovenste stuk en in het onderste stuk.

Als ik dit voor alle pagina's moet veranderen ben ik eeuwen bezig. Dus dacht ik, ik deel mijn layout op in 3 stukken. [html-header] - aspstuk.asp - [html-footer]. En dan laat ik die header en footer gewoon in de asp site laden dmv:

<!-- #include file="header.html"-->

Nou zit dat asp stuk dus in een table die begint in de header en die eindigd in de footer. Werkt prima in netscape en iexplorer.

Alleen ik had css borders in mijn layout. Deze zijn helaas niet terug te vinden in de halve tables. De css staat bescheven in de html-header, waar ook gewoon <html><head> etc in zit.
De html footer eindig met [/body][/html]

Ik kan in het middenstuk dus niet nog een keer [html] en [head] toevoegen want dat bestaat al in de header.

Weet iemand een oplossing? Of misschien een andere manier?

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-09 13:14

André

Analytics dude

Je moet in de header tussen <head> en </head> een stylesheet invoegen. en die word dan op de hele pagina toegepast, ook al gebruik je 653 includes.

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

Ik wil source zien!!! :D

HTML source wel te verstaan :)

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Verwijderd

extern stylesheet gebruiken :?

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-09 10:13

DeFeCt

je wéét toch

3 tables gebruiken?

Flickr

Verwijderd

Topicstarter
en 654 includes ?

Nee ff serieus, had ik ook geprobeerd, maar hij pakt het niet.

En voor de rest, het is heel wat html :)
Ik zal vanavond ff een urltje posten rechstreeks naar een voorbeeld, ik ben hem nu de hele tijd aan het updaten dus dan heb je er niet veel aan :)

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-09 10:13

DeFeCt

je wéét toch

Op dinsdag 09 juli 2002 12:47 schreef funksngrooves het volgende:
en 654 includes ?

Nee ff serieus, had ik ook geprobeerd, maar hij pakt het niet.

En voor de rest, het is heel wat html :)
Ik zal vanavond ff een urltje posten rechstreeks naar een voorbeeld, ik ben hem nu de hele tijd aan het updaten dus dan heb je er niet veel aan :)
classes is het toverwoord denk ik

Flickr

Pagina: 1