Tiscali en rekeningen

Pagina: 1
Acties:

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Zijn er ook mensen die wel moeten betalen voor hun tiscali/babyxl aansluiting? :)

Ik zit net m'n afschriften door te spitten en het blijkt dat ik nog nooit (=NOOIT) een eurostuiver heb betaald aan die lieverds. Perfect werkende "Tiscali-Breedband" aansluiting sinds 22 februari....

Zal ik maar een mailtje naar ze sturen of zal ik zachjes gaan verhuizen.
Of zijn ze m'n vrije dagen aan het terugbetalen die ik heb opgenomen tijdens de aansluitingsperikelen.

Maar ff serieus, ik zit ook niet te springen op een rekening van 6*45€ (was aanbieding) +150€ (aansluit)=420€ in een keer. Maar om nou te klagen dat ik niks hoef te betalen vind ik ook weer zo wat...

Dus vraag 1: Lopen betalingen bij jullie wel normaal?
vraag 2: Wat zouden jullie doen als jullie mij waren?

Firmpete on Aerie Peak

Verwijderd

Op dinsdag 09 juli 2002 00:43 schreef FirmPete het volgende:
Zijn er ook mensen die wel moeten betalen voor hun tiscali/babyxl aansluiting? :)

Ik zit net m'n afschriften door te spitten en het blijkt dat ik nog nooit (=NOOIT) een eurostuiver heb betaald aan die lieverds. Perfect werkende "Tiscali-Breedband" aansluiting sinds 22 februari....

Zal ik maar een mailtje naar ze sturen of zal ik zachjes gaan verhuizen.
Of zijn ze m'n vrije dagen aan het terugbetalen die ik heb opgenomen tijdens de aansluitingsperikelen.

Maar ff serieus, ik zit ook niet te springen op een rekening van 6*45€ (was aanbieding) +150€ (aansluit)=420€ in een keer. Maar om nou te klagen dat ik niks hoef te betalen vind ik ook weer zo wat...

Dus vraag 1: Lopen betalingen bij jullie wel normaal?
vraag 1: geen idee

vraag 2: contact opnemen en een afbetalingsregeling afspreken, betalen moet je toch

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Vraag 1: Ik heb geen babyxl

Vraag 2: Ik neem aan dat je gewoon slim ben geweest en elke maand netjes die 45€ aan de kant heb gezet :?, als je dat niet heb gedaan .... mja vind ik persoonlijk nogal stom.

Verwijderd

Ik zou zeggen ga als een gek geld bij elkaar halen, ze komen er vroeg of laat toch wel achter, en dan kunnen ze je dwingen om dat bedrag in 1x te betalen.

Verwijderd

Op dinsdag 09 juli 2002 12:45 schreef ChaosKnight het volgende:
en dan kunnen ze je dwingen om dat bedrag in 1x te betalen.
mwha, niet helemaal waar. Meestal kan je wel afdwingen dat er een betalingsregeling moet komen. Is immers ook raar dat het bedrijf niks laat horen

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op dinsdag 09 juli 2002 10:55 schreef [Airwolf] het volgende:
Vraag 1: Ik heb geen babyxl

Vraag 2: Ik neem aan dat je gewoon slim ben geweest en elke maand netjes die 45€ aan de kant heb gezet :?, als je dat niet heb gedaan .... mja vind ik persoonlijk nogal stom.
Geld is ook geen probleem :) Ik vind alleen dat ze behoorlijk duf bezig zijn. Maar ik zal ze eens bellen.

Firmpete on Aerie Peak

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Op dinsdag 09 juli 2002 00:43 schreef FirmPete het volgende:
Het niet op GoT neerzetten, waar daar zit een enge user met een wortel als icon die toevallig op de Tiscali ADSL support afdeling werkt ;)

Maar je account is inderdaad niet goed omgezet, ik zal even kijken wat er aan gedaan gaat worden :)

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Op dinsdag 09 juli 2002 19:01 schreef BrZ het volgende:

[..]

Het niet op GoT neerzetten, waar daar zit een enge user met een wortel als icon die toevallig op de Tiscali ADSL support afdeling werkt ;)

Maar je account is inderdaad niet goed omgezet, ik zal even kijken wat er aan gedaan gaat worden :)
LOL! Oopsie... :D

Verwijderd

[..]

dus als hij zich niet hier had gemeld hoefde hij niet te betalen??????

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Op dinsdag 09 juli 2002 19:53 schreef toppertje het volgende:

[..]

dus als hij zich niet hier had gemeld hoefde hij niet te betalen??????
Dat zeker... maar waarschijnlijk wat later..
Dat betekent dat hij in 1x een nog groter bedrag zou moeten gaan betalen, alleen maar minder fijn voor hem lijkt mij :)

Maar hoe het terugbetalen verder verloopt weet ik eigenlijk niet precies, daar ga ik niet over :)

• BFS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-07 10:48

BFS

Rude awakening

[..]

En niet te vergeten die nog engere user met een paranoide steve balmer als icon. :P

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

Pagina: 1