Toon posts:

TNT2 pro die maar niet fatsoenlijk wil werken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb zo een elsa erasor III videokaart(riva tnt2 pro 32 mb) en sinds dat ik winxp op mijn pc heb wil ie als ik game en er gebeurt veel tegelijk niet harder als 13 fps en als ik stilsta is het maximaal 30 fps maar het schokt dus als de tering als ik begin te lopen.. dit heb ik met counterstrike en unreal tournament. nu heb ik laatst de nieuwste nvidia drivers gedownload en nu gaat ie misschien 3 fps harder gemiddeld maar dat schiet nog steeds niet op.
ook is er nagenoeg geen verschil tussen opengl en d3d als ik in de game zit.

ff mijn systeem:

PIII 500 // 256 mb ram // tnt2 pro 32 mb // winXP // 15 gb hd @ 5400 rpm // sb live 1024 geluidskaart

alvast bedankt

greetz

Peter

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Gebruik oudere detonators :P Ik gebruik nog altijd de detonator 7.76 en die doet het geweldig onder Windows XP :)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ook al een aantal oudere uitgeprobeert... en het werkt dan nog steeds voor geen meter. . de nieuwste doet het in dat opzicht nog altijd het beste

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Heb je je videokaart overclocked :? Heb je de schermresoluties van de spellen te hoog staan (een TNT2 kan echt niet meer 1024*786 vloeiend weergeven (ligt ook aan welk spel :P ))

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

ik heb het probleem van het supertraag zijn van een videokaart ook wel eens gehad, maar dat had een hele andere oorzaak n.l. dat die kaart zo snel was dat hij mijn northbridge "dichttrok" met dataverkeer (zo heb ik mij laten vertellen).
ik vind het raar klinken maar het schijnt echt te kunnen.

maargoed, als je je vidkaart echt niet sneller dan 30fps-stilstaand kan krijgen zou ik aanraden naar je oude OS terug te gaan.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Topicstarter
k heb altijd 1024 x 768 gehad en nu dus nog steeds dus dat lijkt me niet echt een probleem :?

Verwijderd

De snelste drivers voor de TNT Ultra of Pro zijn: 5.13, 5.16 of 5.19. Probeer maar.
Ho, niet goed gelezen, je hebt XP. Ja, dan wordt het lastig, echt een kwestie van uitproberen welke het beste is.
Pagina: 1