Ik heb dus een beetje zitten klooien met phpBB maar voor één ding vind ik geen oplossing namelijk de images op de index page blijven uitgerokken! Zie http://modzone.be/phpBB2/index.php
Ergens zijn width en heigth eigenschappen opgegeven, en die zorgen ervoor dat je browser de plaatjes oprekt. Deze moet je er dus wel eventjes uithalen, of de plaatjes net zo groot maken als de originele plaatjes
Heb ik al geprobeerd, ik krijg het niet goedOp dinsdag 09 juli 2002 00:08 schreef Kamikazi het volgende:
Ergens zijn width en heigth eigenschappen opgegeven, en die zorgen ervoor dat je browser de plaatjes oprekt. Deze moet je er dus wel eventjes uithalen, of de plaatjes net zo groot maken als de originele plaatjes
Tsja, een ander probleem is er toch echt niet te vinden hoor!Op dinsdag 09 juli 2002 00:09 schreef stuartje het volgende:
[..]
Heb ik al geprobeerd, ik krijg het niet goed
Die staan in je template.
Kijk in de directory van je template eens in de file index_body.tpl
Zeker weten dat die weg/aangepast zijn??
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| <!-- BEGIN forumrow -->
<tr>
[img]"{catrow.forumrow.FORUM_FOLDER_IMG}"[/img]
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
[..]
</tr>
<!-- END forumrow --> |
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Hoe moet ik dit anders noemen? Dat forum draait op een Debian serverOp dinsdag 09 juli 2002 00:19 schreef M4RTiN het volgende:
uhmm is dit non-windows
Het is gelukt! Thx dudeOp dinsdag 09 juli 2002 00:19 schreef Operations het volgende:
Die staan in je template.
code:
1 2 3 4 5 6 7 8<!-- BEGIN forumrow --> <tr> [img]"{catrow.forumrow.FORUM_FOLDER_IMG}"[/img] ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ [..] </tr> <!-- END forumrow -->
Voor een volgende keer is dit meer iets voor W&G of P&W denk ikOp dinsdag 09 juli 2002 09:12 schreef stuartje het volgende:
Hoe moet ik dit anders noemen? Dat forum draait op een Debian server
nee, juist nu snappen we hetOp dinsdag 09 juli 2002 09:12 schreef stuartje het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit anders noemen? Dat forum draait op een Debian server
mn beste jongen dat heeft nix met elkaar uit te staan, kon net zo goed een windows bak wezen...
Verwijderd
Hoi,
Geen probleem. Daar had ik ook eerst moeite mee.
Ik baalde als een stekker. Ik denk, ahhhhh!!!, dat is lelijk. Maar nu, de oplossing:
In de template map heb je standaard de subSilvermap.
Of welk ander template je dan ook gebruikt.
In deze map(pen) bevinden zich bestanden met extensie .tpl
Hierin moet je zoeken naar 98% en dat veranderen naar de waarde die je wilt hebben.!!!
Groetjes en veel succes!
Geen probleem. Daar had ik ook eerst moeite mee.
Ik baalde als een stekker. Ik denk, ahhhhh!!!, dat is lelijk. Maar nu, de oplossing:
In de template map heb je standaard de subSilvermap.
Of welk ander template je dan ook gebruikt.
In deze map(pen) bevinden zich bestanden met extensie .tpl
Hierin moet je zoeken naar 98% en dat veranderen naar de waarde die je wilt hebben.!!!
Groetjes en veel succes!
Mja, je hebt gelijk, ik heb niet goed gekeken. Maar ondertussen is modzone.be wel gehackt op één of andere manier en ik vermoed dat de hacker via GoT aan die url geraakt isOp dinsdag 09 juli 2002 10:28 schreef eborn het volgende:
[..]
Voor een volgende keer is dit meer iets voor W&G of P&W denk ik60% van alle webservers draaien misschien wel een vorm van Unix, dan zou het hier wel heel druk worden
Pagina: 1