Wat grappig had net een film gedownload en toen ik hem had geladen met daemon tools en wilde afspelen met PowerDVD, zei ie:Op dinsdag 09 juli 2002 00:02 schreef vandenberg het volgende:
Ik krijg een paars-rode soep op het scherm als ik hardware acceleration aanzet in Powerdvd 4. Drivers: Det. 29.42. VC: GF2MX (Asus V7100). Zonder HWA geen probs.
Onder W98 werkt het trouwens prima.
"Unknown format"
Toen had ik geprobeert de mpq file van de cd direct te openen en toen kreeg ik ook die paar-rode troep! En ik maar zoeken wat het was. Ik dacht naja ff beetje op GoT rond snuffelen, misschien nog wat leuke nieuwe topix, zie ik opeens dit topic! En jawel, zonder HW-acceleratie, gaat het wel goed! Geen paar-rode troep meer! Alleen zegt ie nog wel steeds unknow file format
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
De vraag is dus of het eigenlijk wel werkt: W2K/XP icm Nvidia vc en Powerdvd 4 met HWA enabled.
Ben benieuwd of iemand anders dit wel aan de praat heeft gekregen (en met welke Detonators).
Ben benieuwd of iemand anders dit wel aan de praat heeft gekregen (en met welke Detonators).
Ik heb een Radeon en met Win2k kreeg ik DVD's helemaal niet vloeiend draaiend met PowerDVD XP 4.0, zelfs niet met hardware acceleratie.
Met 98 en XP draaide het wel goed.
Ik ben uiteindelijk overgestapt op WinDVD en die draait als een trein. Zowel met als zonder acceleratie.
Maar het blijft vaag met dat PowerDVD...
Ik ben uiteindelijk overgestapt op WinDVD en die draait als een trein. Zowel met als zonder acceleratie.
Maar het blijft vaag met dat PowerDVD...
He who controls the Spice, controls the Universe.
Inderdaad, er is wel meer wat niet werkt; volumeslider, switchen naar volgende chapter. Ik gooi het er maar af.
Graag gedaan
He who controls the Spice, controls the Universe.
Hm..... heb hier PowerDVD 4.0 met als os WXP. Hardware acc. werkt prima.
Do as I say, don't do as I do.
Pagina: 1