[galeon] Gnome 2.0 support van galeon?

Pagina: 1
Acties:

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:14

OMX2000

By any means necessary...

Topicstarter
Heeft iemand het al voorelkaar gekregen om galeon met Gnome 2.0 ondersteuning te compileren. Ik krijg het absoluut niet voorelkaar, en ik vermoed dat het ook niet mogelijk is. Kan iemand mij verder helpen?

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Verwijderd

Ja hoor, dan moet je geloof ik de HEAD branch van CVS hebben. Er wordt hard aan gewerkt maar 't is voorlopig nog niet klaar. Zie ook de galeon mailinglist.

Verwijderd

En die pagina is te vinden op http://galeon.sourceforge.net en de mailinglijst op https://lists.sourceforge.net/lists/listinfo/galeon-user

Overigens is het maar de vraag of je zin hebt in avontuur en gewillig bent wat functionaliteit op te offeren om het laatste van het laatste te hebben ;)

• OMX2000
  • Laatst online: 09:14

OMX2000

By any means necessary...

Topicstarter
Ik denk dat ik maar even wacht ja... Normaal wil ik het nieuwste van het nieuwste, maar een browser vind ik nogal essentieel... Dusss...

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• tdm
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-01 12:21

tdm

In #gentoo (irc.eu.openprojects.net) zeiden ze me dat ik daarvoor Galeon van de CVS moest compileren, dus ik CVS'en, compileren.. UUUU, ERROR.

Blijkt dat die een onderdeel van Mozilla niet kan vinden, namelijk mozilla-gtkmozembed, en in het INSTALL file las ik dat je extra commando's moest meegeven aan ./configure
Ik weet alleen niet precies welke directory's je als commando's moet meegeven want dat is niet zo duidelijk aangeven... hopelijk kunnen we dat nog uitvinden :D

• rb338
  • Laatst online: 22-07 12:59
Ik heb eergister ook een flinke speurtocht gemaakt om Galeon 2.0 te vinden, maar het was allemaal voor niks. Ik kreeg ook die error dat die gtkmozembed niet gevonden kon worden, maar heb toen ergens mozilla-gtkmozembed.o (ofzoiets) vandaan gehaald en toen werd de compile wel afgemaakt. Echter kreeg ik meteen een fatal error schermpje te zien toen ik 'm wilde starten :(

Op dit moment draai ik Galeon 1.2.5 gewoon op GNOME 2.0 met Mozilla 1.0.0 met Xft patch. Ik heb dus wel gewoon antialiasing in de websites, alleen niet in de rest van het venster. Dat ligt weer aan GTK 1.2, die hier geen Xft support heeft. Maar libgdkxft0 wil ie niet installeren, want die conflicteert met GTK+ 2.0 en daar kan GNOME 2.0 weer niet zonder. Als ik 'm force start GNOME niet meer, best vervelend dus :P
Pagina: 1