Toon posts:

Coolermaster-Lawaai

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een nieuwe bak met een Athlon XP 1800+ processor. Op zich nix mis mee. Alleen als ik mijn computer aanzet heb ik een soort van droogkap naast me staan.

Alles is ingebouwd in een A-Open kast, maar volgens mij komt de meeste windproductie (met lawaai) van de CoolerMaster Ventilator.

Is het bekend dat dat ding zo lawaai-ig is en /of weet iemand wat daar aan te doen is (ander ventilator?)

Bedankt alvast

Driem.

Verwijderd

Welke coolermaster heb je?

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03-2025
je moet de L61 (dat was um volgens mij) hebben als je een stille pc wilt, de gewone coolermasters zijn net 747's :)

tis deze, die is echt heel goed
Afbeeldingslocatie: http://www.coolermaster.com.hk/en/products/cooler/hhc-l61.jpg

Verwijderd

ik heb net ff een toffe 60 mm fan beschilderd ( die ik nog vond) om presies te zijn speciaal wit voor de blacklight en heb mun ouwe coolermaster verknipt :) en heb die andere er boven opgeschroeft..
dus die blaast nu door een soort tunneltje :)
hehe best wel easy en scheelt toch weer 5 graden :)

heb wel een pic maar geen upload adres :)

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:45
Op dinsdag 09 juli 2002 00:05 schreef johnny.xxx het volgende:
je moet de L61 (dat was um volgens mij) hebben als je een stille pc wilt, de gewone coolermasters zijn net 747's :)

tis deze, die is echt heel goed
[afbeelding]
Dat is een beetje overdreven :), ik draai hier een coolermaster @ 5000 RPM :). Maar de northbridge geval van Abit maakt meer herrie :(. Die wordt binnenkort vervangen door sunon fannejte :P.

Verwijderd

Op maandag 08 juli 2002 23:43 schreef Driem het volgende:
Ik heb sinds kort een nieuwe bak met een Athlon XP 1800+ processor. Op zich nix mis mee. Alleen als ik mijn computer aanzet heb ik een soort van droogkap naast me staan.

Alles is ingebouwd in een A-Open kast, maar volgens mij komt de meeste windproductie (met lawaai) van de CoolerMaster Ventilator.

Is het bekend dat dat ding zo lawaai-ig is en /of weet iemand wat daar aan te doen is (ander ventilator?)

Bedankt alvast

Driem.
maakt die voeding van je a open ook niet een takke herrie

Verwijderd

Bijna alle fans (op een paar uitzonderingen na) produceren aardig wat geluid als je ze op volle snelheid laat draaien. De oplossong is om ze op 7 volt (of 5 volt, maar dan moet je wel een speciale startschakeling bouwen) te laten draaien. Dat heb ik ook gedaan met me CM fannetjes. Bijna niet meer te horen en nog steeds een redelijke luchtverplaatsing.

• 1Mark
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:23
ik heb ook zo'n heatpipe geval met herrie.

maar bij comptechworld een zalman fanmate gekocht, nu kan ik de rpm's controleren met een draaiknopje. op 5500 toeren is ie wel stil genoeg (wel 6graden warmer)

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-12-2025
en de zalman's zijn ook erg stil, maarja, dan praat je wel meteen over een nieuwe cooling, hebben wel een fanmate erbij trouwens, die zijn wel "chill"

Verwijderd

Searchvraag. En de topicstarter mag de algemene FAQ ook even lezen i.v.m. groeten onder de post.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.