ik vroeg me af of Slot-in DVD spelkers het kunnen hebben om de sleuf aan de bovenkant te hebben en dan nog goed kunnen functioneren?
Iemand een idee?
Iemand een idee?
Meestal niet, de meeste kunnen maar een bepaalde hoek aan... 30 graden uit mijn hoofdOp dinsdag 09 juli 2002 00:10 schreef Hiro Shima het volgende:
ehh jah...
ik bedoel dus dat je de DVD drive zeg maar met de sleuf naar boven gericht, en dus de IDE aansluiting naar beneden, monteerd en er dan een schijf in stopt...
of ie het dan nog doet
Blaat
Verwijderd
volgens mij is het toch nog altijd hOrenOp dinsdag 09 juli 2002 01:25 schreef Hiro Shima het volgende:
ok ik ga het maar proberen dan, als ik thuis ben... jullie haren het nog
weet jij veel, misschien woont hij wel in HarenOp dinsdag 09 juli 2002 01:43 schreef Dannyke het volgende:
[..]
volgens mij is het toch nog altijd hOren
maare suc6
Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P
M'n Oma is een site aan het haken.
Verwijderd
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Het lijkt wel of de CD-spelers van autoradio's allemaal een beetje brak zijn...Op dinsdag 09 juli 2002 07:25 schreef JaJoah het volgende:
Bah, de twingo op het werk (autoverhuur) verrekte het anders wel om mijn cd uit te spugen (cd-front lader zit in een kleine hoek gemonteerd)
M'n Oma is een site aan het haken.