[HD] IBM ic35 41GB 7200rpm uitval [no 1001]

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• richard_kraal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2025
en ja hoor, het regent weer eens kapotte ibm harddisks

het begon al raar, xp crashde opeens, maar ja, dat gebeurt wel meer, eens rebooten,
paar dagen geen last, opeens crash, ik denk... dit klopt niet, kijk in de bios, staat m'n ibm IC35 (60 serie) fijn op 32gb ipv 41gb. Dit terwijl de machina al ruim 1 jaar dichtstaat zonder er maar iets aan te verkl*ten. Na een paar keer starten geeft de harddisk nu alleen maar 0mb aan, ibm test util vraag zelf om type nummer van harddisk (:() en braakt op het laatst een wazig code uit

dit alles gebeurde in een paar uur. (en nee het is geen server die 24/7 aanstaat)

enig id om m'n berg films en mp3 er nog af te halen?

/me denkt erover om definitief over te stappen naar WD en Maxtor, dis de derde IBM disk dit jaar.....

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
moet je ff searchen...t schijnt dat je ze in de diepvries kan leggen en dan nog wat redden na een aantal uren daarin
maar hoe pcies moet je ff searchen :)

enne...maxtor is gloof ik net wat stabieler / beter als wd :)

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Issie altijd wel goed gekoeld geweest?

Die code moet je opgeven en met Drive Fitness een format doen.
Mijn (Oude DTLA 20gb) werkte daarna weer :7

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:45
Ahha JOEPIE ik ben NIET de ENIGE!!!!

Ik vind het echt super klote voor je ik weet precies hoe het voeld mijn 3de IBM is gisteren ook naar de klote gegaan!

Gelukkig had ik nog volop garantie en heb nu een Maxtor.

Ik begon eigenlijk al aan mezelf te twijfelen of aan iets anders zoals me moederbord of iets dergelijks!~

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

• richard_kraal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2025
het schijfje werd altijd gekoeld, ongeveer 25-30 graden, de schijf spint gewoon niet meer op nu tikt alleen nog maar

schijf was uit 17-9-2001, dus nog zat garantie, de winkel vertelde me dat ik geen nieuwe kreeg omdat de chip is doorgebrandt

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op dinsdag 09 juli 2002 07:22 schreef richardkraal het volgende:
schijf was uit 17-9-2001, dus nog zat garantie, de winkel vertelde me dat ik geen nieuwe kreeg omdat de chip is doorgebrandt
stuur een mailtje naar ibm wat hun ermee doen, als dat nix oplevert, je kan m altijd proberen op te sturen.
als je nog ibm wilt :{

Verwijderd

Geef je schijf maar eens een tik als die uit is :) help wel eens tegen dat getik :o

doet ik ook altijd KUT HDD van ibm :)

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Mjah, je bent inderdaad niet de enige..

Er is een topic waar al veel van dat soort dingen in staan, dus graag daar verder gaan: [topic=225947/1/100]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.