Graag uitleg over net gesloten topic in SG

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-10 14:19
Enkelen minuten geleden ging dit topic op slot in SG: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/545407

Aangezien de topicstarter toch een redelijk gerespecteerde user is neem ik niet aan dat het gewoon een simpel en flauw grapje was; dus er zit misschien meer achter. :? Ik heb nog geprobeerd om te searchen maar ik heb, uiteraard, weinig aanknopingspunten. Iemand die misschien meer info kan verschaffen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

eeeh tsjah.. kijk alleen maar naar de reacties zou ik zeggen :?

SG is een forum waar serieuze dingen worden besproken, en dan het liefst een beetje in een goede discussie :)

Als je dan zo'n vaag verhaal post, waar niemand wat van snapt (en dat is wel aan de reacties te zien), dan kan ik weinig anders doen dan hem op slot doen, ipv zo te laten voortduren.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik kan er ook niet het nut van inzien.
Het is alleen een loze lap text waarvan je niet weet waar het over gaat, ja, ene Sjon.
Die Sjon blijkt ook nog eens zelfmoord gepleegd te hebben. :?

Als Prammenhanger wat uitleg erbij had gedaan dan was het topic misschien nog open. :)

Edit:

LuNaTiC weer hoor. :( :P

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 00:53
Ben wel nieuwschierig nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry hoor, maar hier gaan we niet in LA over praten. Je kunt zelf ook wel aan de reacties zien, dat dat topic volledig verkeerd gestart is.

Iedereen heeft zoiets van: :? :? Huh :? :?

Als het serieus is, dan had er gewoon een normaal verhaal moeten staan en niet een of andere vreemd mededelend verhaal. Als dat het geval is, dan kan er ook gewoon een nieuw topic geopend worden, dat wel op een goede manier gestart wordt.

Dit is weer typisch een geval van: [topic=489710]

Dit topic is gesloten.