[PMG] Topic te snel dicht- verwijzing twijfelachtg

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:09

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Topicstarter
[topic=545324/1/50]

Exirion heeft'm dichtgegooid met een verwijzing naar de FAQ en www.intel.com

Als de topicstarter vraagt om een objectieve vergelijking van P1MMX vs P2 is Intel.com de minst betrouwbare bron, immers zij hebben er alle baat bij dat mensen de nieuwere kopen. En in de FAQ staan geen vergelijkende benchmarks.

Ik heb zelf een link naar THG gegeven, maar om er vervolgens eentje naar intel bovenop te gooien als ultieme raad is een beetje tendentieus. Op www.intel.com zul je nergens tegenkomen dat een oude P4 trager kan zijn dan sommige P3 CPUs in sommige dingen, terwijl dat overduidelijk het geval kan zijn.

IMHO had deze topic niet erg lang hoeven doorgaan, maar zo snel en op zo'n manier een slotje is een beetje scheef.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05:49

Duinkonijn

Huh?

Op maandag 08 juli 2002 23:10 schreef dion_b het volgende:
[topic=545324/1/50]

Exirion heeft'm dichtgegooid met een verwijzing naar de FAQ en www.intel.com

Als de topicstarter vraagt om een objectieve vergelijking van P1MMX vs P2 is Intel.com de minst betrouwbare bron, immers zij hebben er alle baat bij dat mensen de nieuwere kopen. En in de FAQ staan geen vergelijkende benchmarks.

Ik heb zelf een link naar THG gegeven, maar om er vervolgens eentje naar intel bovenop te gooien als ultieme raad is een beetje tendentieus. Op www.intel.com zul je nergens tegenkomen dat een oude P4 trager kan zijn dan sommige P3 CPUs in sommige dingen, terwijl dat overduidelijk het geval kan zijn.

IMHO had deze topic niet erg lang hoeven doorgaan, maar zo snel en op zo'n manier een slotje is een beetje scheef.
mha als je 2 cpu`s heb van dezelfde aantal mhz blaast de p2 de p1 er uit door meer cache

geloof ik :+

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:46

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 08 juli 2002 23:22 schreef Duinkonijn het volgende:

[..]

mha als je 2 cpu`s heb van dezelfde aantal mhz blaast de p2 de p1 er uit door meer cache

geloof ik :+
ja, bijna...

Het staat trouwens letterlijk in de link die exirion je geeft hoor:

[topic=223653/1]

ga daar maar eens lezen en ga dan even diep nadenken of een 386 wel sneller is dan een 486...

Dit topic is er duidelijk weer een uit de catagorie "heeft vast [topic=489710/1/999] niet gelezen". Dus doe dat eerst en als je niet vindt dat het logisch of duidelijk is, kan je exirion vast ook wel via de mail of ICQ bereiken.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Laatst online: 00:41

Exirion

Gadgetfetisjist

Verder zijn er bergen met objectieve benchmarks van P1's en P2's te vinden. Die CPU's zijn nu zo oud dat er vanalles te vinden is. Kortom: zelf even wat moeite doen is het devies :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 19:46

JvS

Ik heb hem zelf ook

lijkt me ERG duidelijk dus.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.