Toon posts:

Argh Impulse Tracker filtered niet meer met Z cmnd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik al jaren Impulse Tracker op even snel een opzet te maken voor een nummer. Nu kon ik tot nu toe altijd met mijn SBLive/AWE64 etc het programma starten in MMX mode en daardoor gebruik maken van Z commando's waardoor je de samples kon filteren.
Sindskort heb ik een Audigy (WEL met SB16 ondersteuning) en als ik het programma start geeft ie ook aan dat ik er een SB16 MMX in heb zitten, maar als ik wil gaan filteren dan pakt het commando simpel weg niet. Ik heb in het configuratie menu al "MMX Filtered" aangezet, maar nog steeds geen resultaat.

Iemand een idee?

Bedankt

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 11:28
Bij mij werkt IT onder XP niet eens meer :'(

Had eerst wel een programmatje waardoor het wel weer kon maar dat ben ik kwijtgeraakt :(

Verwijderd

Topicstarter
http://www.noisemusic.org/it/download.html

ITDX launcher (onderaan) bedoel je die misschien?
Ik heb ook speciaal een dualboot gemaakt voor IT en dan krijg ik dit weer.... echt kt

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 11:28
Nope.. Heb deze ook ff geprobeerd maar crashed alleen maar en kan geen geluidskaart vinden ;(

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Het werkt wel maar IT laat het niet horen.
Fasttracker2 heeft hier ook last van, daarom speel ik de muziek af met Modplugplayer.
Die laat Zxx wel horen als frequentie-filter. :)
Op maandag 08 juli 2002 23:05 schreef MaartenHG het volgende:
Ik heb ook speciaal een dualboot gemaakt voor IT en dan krijg ik dit weer.... echt kt
Heb ik ook gedaan omdat het in XP niet werkt. *D

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Topicstarter
yep maarja ik snap niet waarom het pas nu gebeurt... ik heb er nooit last van gehad... ach ja gelukkig ben ik nu voor 90% overgestapt op Cubase... nog eventjes en het is bye bye impulse tracker...

• Expander
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Als je alleen een sequencer nodig hebt heb je nog honderden mogelijkheden qua programmatuur.

Expanding the inexpandable

Verwijderd

Topicstarter
ja maar i.t. ken ik zo goed als m'n broekzak *D

• Empathy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 16:20

Empathy

Extreme Audio

Op maandag 08 juli 2002 22:57 schreef devv05 het volgende:
Bij mij werkt IT onder XP niet eens meer :'(

Had eerst wel een programmatje waardoor het wel weer kon maar dat ben ik kwijtgeraakt :(
is dit wat?

http://www.metamacro.com/modulez/sections/xpit.php
Pagina: 1