Argh de stress stlijgd naar men kop hierdoor
type ik een hele lap text.. druk ik op reply.. krijg ik af en toe Je hebt geen rechten om hier op te replyen blablalb dag lap text..
Je probeert toevallig in SeM te posten/replyen 
Dat zal idd moeilijk gaan
Dat zal idd moeilijk gaan
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Verwijderd
Je kunt NIET in SM posten: je zult je bericht moeten editten 
De Backbutton levert normaal je tekst weer
De Backbutton levert normaal je tekst weer
en dat voor iemand die iets minder dan een jaar geregt isOp maandag 08 juli 2002 22:47 schreef Appel het volgende:
Argh de stress stlijgd naar men kop hierdoortype ik een hele lap text.. druk ik op reply.. krijg ik af en toe Je hebt geen rechten om hier op te replyen blablalb dag lap text..
Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
Verwijderd
Lijkt me duidelijk 
Als dit overigens over je "probleem" met Crash-Override gaat, dan wil ik wel even opmerken dat we hier niet de eerste de beste kleuterklas zijn en wij ook zeker geen kleuterjuf zijn.
Beetje volwassen gedrag mag wel en als jullie elkaar niet mogen, dan vecht je dat maar samen uit, alleen dan niet hier op het forum. Liever nog zou ik zien, dat jullie elkaar gewoon negeren dan. Zoveel is dat toch niet gevraagd lijkt me?
Als dit overigens over je "probleem" met Crash-Override gaat, dan wil ik wel even opmerken dat we hier niet de eerste de beste kleuterklas zijn en wij ook zeker geen kleuterjuf zijn.
Beetje volwassen gedrag mag wel en als jullie elkaar niet mogen, dan vecht je dat maar samen uit, alleen dan niet hier op het forum. Liever nog zou ik zien, dat jullie elkaar gewoon negeren dan. Zoveel is dat toch niet gevraagd lijkt me?
Dit topic is gesloten.