Wordt er door Halo_master een topic [topic=545354/1/25] geopend, wordt dat door Sinterklaas direct weer gesloten, met de mededeling dat er ook gewoon gebeld of gemaild kan worden. Terwijl halo_master in het eerste bericht toch duidelijk verteld dat er mailtjes niet gereageerd wordt, en telefoontjes ook niet echt naar behoren worden afgehandeld.
Hmm ja het lijkt er idd een beetje op dat Sinterklaas dat misschien over het hoofd heeft gezien in zn haast 
Ik heb even gekeken op de website en in de pricewatch, maar daar kan ik ook weinig vinden.
FF Sinterklaas reactie afwachten, misschien is ie wel zo aardig om hem ff open te gooien
Ik heb even gekeken op de website en in de pricewatch, maar daar kan ik ook weinig vinden.
FF Sinterklaas reactie afwachten, misschien is ie wel zo aardig om hem ff open te gooien
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
het lijkt me dat als je belt met een normale vraag, dat ze daar wel antwoord op willen geven, en zoniet dan willen ze het niet uit concurrentieoogpunt... Dan zal je gewoon ff langs moeten gaan.
Dat niet willen zeggen wat iets kost is hifi-zaak-eigen in uitverkooptijd... Ik denk dat ik een topic met "wat kost de sony versterker [typenummer] bij correct momenteel" in [forum=9] ook dichtgooi met een "ga er dan even langs"... Anders wordt het forum een soort veredelde pricewatch
...
Dat niet willen zeggen wat iets kost is hifi-zaak-eigen in uitverkooptijd... Ik denk dat ik een topic met "wat kost de sony versterker [typenummer] bij correct momenteel" in [forum=9] ook dichtgooi met een "ga er dan even langs"... Anders wordt het forum een soort veredelde pricewatch
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Laten we maar ff kijken wat Sint er zelf van vindt.
Aannames zijn fataal.
mja hij zou ook gesloten kunnen zijn omdat het misschien niet qua 'tech-gehalte' past in V&B. Maar dat moet de Sint maar ff zelf vertellen, want dat is niet op te maken uit zn sluitmessage 
Mocht dat het geval zijn, dan mag ie van mij op zich wel naar SG gemoved worden.
Hij vraagt het iig op een nette manier en zn instelling is goed; heeft iig al moeite gedaan en laat dit in zn openingspost merken.
Maar we zullen zien
Mocht dat het geval zijn, dan mag ie van mij op zich wel naar SG gemoved worden.
Hij vraagt het iig op een nette manier en zn instelling is goed; heeft iig al moeite gedaan en laat dit in zn openingspost merken.
Maar we zullen zien
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Oeh, spannund!Op dinsdag 09 juli 2002 00:40 schreef LuNaTiC het volgende:
Maar we zullen zien
We kunnen bijna niet wachten totdat sint het verlossende antwoord komt geven
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Haaaai!!!
Daar ben ik hoor!
Hmmz, ben wel een beetje scheel geweest jah
Daar ben ik hoor!
Hmmz, ben wel een beetje scheel geweest jah
Het topic blijft dicht om zo'n beetje de bovenstaande reden. De laatste tijd komen er steeds meer van dat soort vragen terwijl dat toch echt wel zelf moet lukken. Ik snap het probleem van een telefoontje niet. Zoveel zware Dell's zullen ze nou ook weer niet hebben daar.Op dinsdag 09 juli 2002 00:34 schreef JvS het volgende:
het lijkt me dat als je belt met een normale vraag, dat ze daar wel antwoord op willen geven, en zoniet dan willen ze het niet uit concurrentieoogpunt... Dan zal je gewoon ff langs moeten gaan.
Dat niet willen zeggen wat iets kost is hifi-zaak-eigen in uitverkooptijd... Ik denk dat ik een topic met "wat kost de sony versterker [typenummer] bij correct momenteel" in [forum=9] ook dichtgooi met een "ga er dan even langs"... Anders wordt het forum een soort veredelde pricewatch...
Pagina: 1