hetnet mail bekijken met mxstream?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn pa heeft dus een hotel en daar hebben we hetnet internet, maar nu willen we over gaan op adsl.
Maar omdat alle mail binnen komt op hetnet wil ik weten of we hetnet mail ook kunnen ophalen via adsl, of maakt hetnet hier problemen over. We kunnen niet gewoon overschakelen want veel klanten hebben dit adres.
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem aan dat het wel kan, username + password en pop-server van hetnet gewoon gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:49
Als je betaalt moet dat kunnen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ok tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf ook een hetnet-adres waarvan ik de post met m'n adsl-lijn binnen haal. Het is dus geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:34
Verzenden lukt echter niet (in de meeste gevallen)

We dont relay on you...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 08 juli 2002 23:30 schreef DutchCommando het volgende:
Verzenden lukt echter niet (in de meeste gevallen)

We dont relay on you...
gebruik je toch de SMTP van je ADSL provider :P

/me ontvangt meel van planet en wanadoo en eigen isp met zun kabel ader en verzend alles over de smtp van mun isp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
of de smtp (=mailhost) van hetnet, maar dan gebruik je daarvoor hetzelfde account als voor het ophalen. (Is een extra vinkje bij je opties, maar geen zin om te kijken welke)

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
het is toch de bedoeling dat klanten het adsl email adres krijgen dus dan maakt het niet zo erg uit dat je niet kan verzenden via adsl. maar waarom kan je het eigenlijk niet gewoon verzenden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIsje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 14:04

VIsje

keeper s.v. de Glind 2

Anders gebruikt iedereen het (ook voor spam enzo)
En als je gewoon reply mailadres van je adsl instelt en de smtp server en als pop3 server die van hetnet dan kan je ook nog replyen en krijgen ze het mailadres van je adsl provider.
Zo had ik het ook ingesteld totdat ik een eigen domeinnaam kreeg en voor hetnet moest betalen.

I'm proudly present you: www.bertverbeek.nl
Wie dit leest is ......
specs.
En keeper van s.v. de Glind 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Jaap
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-09 16:01
Ja hoor, heb ik ook heel lang gedaan..
Tot het net niet meer gratis was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 09 juli 2002 08:27 schreef scharfe het volgende:
het is toch de bedoeling dat klanten het adsl email adres krijgen dus dan maakt het niet zo erg uit dat je niet kan verzenden via adsl. maar waarom kan je het eigenlijk niet gewoon verzenden dan?
Kan wel, gewoon SMTP server van je mxstream provider gebruiken, anders zou HetNet zijn SMTP server voor alle spam bedrijven ter wereld openzetten en dat is natuurlijk niet zo'n goed idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KO
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-11-2023

KO

Vul in bij je pop3 server: pop.hetnet.nl
en bij smtp de smtp host van je isp. (bijv: smtp.hccnet.nl)

Yesterday Is History. Today Is A Gift. Tomorrow Is Mystery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:47

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Moet gewoon kunnen, zeker als je webmail gebruikt ( http://netmail.hetnet.nl ).

Bovendien, als je ADSL van Mxstream (KPN zelf), Planet of XS4all (100% KPN dochters) neemt moet het al helemaal geen problemen vormen; mailverbinding staat open.
DIt in tegenstelling tot sommige providers (bel maar eens in met zonnet en probeer dan maar eens mail via de mailserver van hetnet te versturen --> gaat je niet lukken (of was het nou precies andersom :? )

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1