Toon posts:

lijntje laten leggen voor circa 100 euro..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik heb nu een host voor 100 euro per maand... Loopt allemaal fijn, maar ik ben benieuwd wat ik daar voor kan krijgen qua snelheid en bandbreete p/m hiero bij mij thuis.

Ik heb al op enige sites gekeken, maar kan er niet echt wijz uit...

Oh ja, zijn die lijntjes dan overal mogelijk, want bijvoorbeeld, ik kan hier alleen chello krijgen, voor kabel.. ( postcode 3208 CK )

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08 20:45
TrueDSL
TweakDSL

of bedoel je echt huurlijn?
een huurlijn is al snel 1000én euro's per maand, dan nog geneens over het lijntje zelf gesproken.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 08 juli 2002 22:23 schreef RedHat het volgende:
TrueDSL
TweakDSL

of bedoel je echt huurlijn?
een huurlijn is al snel 1000én euro's per maand, dan nog geneens over het lijntje zelf gesproken.
Uhm tja, 1000en euro's heb ik nie, dus dan adsl ja, maar zijn beide niet mogelijk in mijn regio :(...

Nog enige alternatieven?

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:40
Als xDSL niet mogelijk is dan wordt het erg lastig, zelfs een 24/7 ISDN lijn krijg je niet voor 100 euro.

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-08 11:59

Tjark

DON'T PANIC

je zou kunnen informeren naar SDSL, maar rond de 100 euro? denk ut niet.

Daarbij: als je zelf host moet je ook zorgen voor UPS, backups, security updates, etc.

Ook als je op vakantie bent!

*insert signature here

Verwijderd

als jij voor 100 euro per maand ergens host, draai je een behoorlijke site, een dergelijke site kun en moet je imho niet via een adsl lijntje laten lopen

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 08 juli 2002 22:54 schreef Kertje het volgende:
als jij voor 100 euro per maand ergens host, draai je een behoorlijke site, een dergelijke site kun en moet je imho niet via een adsl lijntje laten lopen
True, this nu wel lekker makkelijk idd, maar als echte tweaker..... Wou gewoon eens weten of ik iets zelf kon doen :), maar laten ut dan maar zoals ut loopt.

Tnx all :).

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:08
Eigen server bij Luna plaatsen:

http://www.luna.nl/webfacilities/housing.html

Verwijderd

Zoiets heet spam. IPV luna zijn er tig anderen ennaar mijn idee beter. Zie www.webhosters.nl en www.webselect.nl

Verwijderd

Topicstarter
Data verkeer is veels te duur hiero in NL ,, gaat idd. dan wel stuk sneller voor nederlandse bezoekers, maar heb ik er niet voor over.
Pagina: 1