Another white boy in this movie? Damn!
code:
1
| ./shoutcast & |
maare...waarom zet je het niet op een andere tty? had ik toen ik shoutcast draaide wel. Lekker handig, kun je soms kijken hoe ie draait enzo.
Ehh dat gaat helaas niet omdat mijn server ergens onder in het keldertje hangt en alleen de log kan zien als ik er naartoe telnet dus dat werkt niet..
dan kun je beter misschien met screen (de tool dus he) werkenOp maandag 08 juli 2002 22:19 schreef blade181 het volgende:
Ehh dat gaat helaas niet omdat mijn server ergens onder in het keldertje hangt en alleen de log kan zien als ik er naartoe telnet dus dat werkt niet..
Welke tool bedoel je precies...
Ik heb namelijk shoutcast voor glibc6 en heb geen deamon mode op dat progje en er zit verder geen tool bij dus misschien kun je iets duidelijker zijn, dan is het voor mij ook handig....
Oh ja en dit is de eerste keer dat ik shoutcast gebruik dus misschien een beetje nieuw voor mij
Ik heb namelijk shoutcast voor glibc6 en heb geen deamon mode op dat progje en er zit verder geen tool bij dus misschien kun je iets duidelijker zijn, dan is het voor mij ook handig....
Oh ja en dit is de eerste keer dat ik shoutcast gebruik dus misschien een beetje nieuw voor mij
Hey bedankt he..
Dit tooltje is echt reuze handig...
Die kende ik nog niet maar is wel een aanrader...
Dit tooltje is echt reuze handig...
Die kende ik nog niet maar is wel een aanrader...
Pagina: 1