Visionmaster 410 plotseling geel?

Pagina: 1
Acties:

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
ik heb een Iiyama Vision master 410 (17") nu is hij van de een op andere dag gedeeltelijk geel, dwz, hij is zogoed als helemaal geel behalve links, daar loopt hij net nog over in wit (de gewone kleuren).
wat kan dit zijn? ik heb een beetje aan de kabel getrokken e.d. maar dat veranderd nix, dus ik denk niet at dat het is. persoonlijk denk ik dat het een kapotte magneet is (kan dat?) aangezien er een 4.1 systeem omheen staat, met 2 boxen direct naast de monitor

• CU2morO
schop

Verwijderd

minder roken??? :7

nee dat is flauw! heb je al eens een degauss geprobeerd?
of de ouderwetsche klap op de linkerkant?

• CU2morO
jep, beide al gedaan

Verwijderd

misschien de papieren even lezen die ik boven voor je uitgeprint heb... :P

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:33
Zit de VGA-stekker er aan beide kanten wel goed in? Anders is of die stekker stuk of iets in de monitor zelf. Een andere kabel zou nog kunnen, maar als er iets in de monitor stuk is dan moet je hem opsturen onder garantie of naar een elektromonteur brengen.

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
heb je toevallig niet iets veranderd in je menu instelling ?

en zet die boxen erbij vandaan, boxen bij een monitor zijn toch nooit goed :)

Verwijderd

Als ik jou was zal ik even Iiyama bellen en een afspraken maken om jou beeldbuis te degaussen. Ze hebben daar een speciale apparaat daar voor. Mijn probleem was met mijn 410 in bepaalde plekken te veel rood of groen. Even langs gereden 15min wachten en de 410 was gerepareerd en het koste mijn niks. Perfecte service van Iiyama!!!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Had ik ook een tijdje geleden, toen was er binnenin een kontaktje losgekomen.

Kostte me weer 75€! :(

• Expander
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
75 Euro is niet zoveel voor een Iiyama A702HT.. Zo'n ding is best duurzaam (en duur geweest).

Expanding the inexpandable

Verwijderd

Op dinsdag 09 juli 2002 11:45 schreef Fire69 het volgende:
Had ik ook een tijdje geleden, toen was er binnenin een kontaktje losgekomen.

Kostte me weer 75€! :(
Dat is raar? Misschien moest jouw monitor eerst uit elkaar worden gehaald. En daar zijn misschien kosten aan verbonden. Mijn monitor hoefde niet eens uit elkaar gewoon de speciale apparatuur langs mijn monitor en mijn probleem was opgelost.
Pagina: 1