Toon posts:

Ungermann-Bass Geolan/100

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in mijn bezit een UB Networks Geolan/100 Hub met 7 werkende kaarten (en 2 andere kaarten waarvan ik niet precies weet wat ze doen) en 5 werkende patches (CAT5) met 24 poorten van Alcatel. Deze werden indertijd verkocht als complete kast inclusief kaarten, voeding en 5 ventilatoren. Hij werkt nog prima en de patches zijn inclusief de bedrading (CAT5) met stekkers. Met ander woorden hij si zo te gebruiken. Momenteel minimaal goed voor 120 pc's.

Iemand enig idee waar ik documentatie kan vinden ?

koffie:Post ge-edit. Als je ervanf wilt kun je 'm in V&A zetten.

• Goshimaplonker298
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-01 18:30

Goshimaplonker298

BOFH Wannabee

als het goed is staan er nummers op je modules post die eens, is wel handig.

ik heb zelf ook nog een Ungerman Bass GeoStack staan is Errug oud maar wel erg snel.

die 5 Blades die je hebt zitten zeker van die telco connectoren op. die weer naar die patch panelen lopen.

1x blade is management das een ding wat zeker is
prolly nog een blade monitoring

en de rest zal je echt even moeten beschrijven of de nummers posten.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt! Hier zijn wat serial nummers:
Kast:MPB34400
Voeding:B1 37324 954SN
Kaarten:
Type serienr
? W1PP6652 (het gaat me vooral om deze)
W1PT1293
W1PV7010

Er zijn er dus meer, maar ik weet niet of ik de goeie nummers van de kaarten doorgeef. Waar vind ik de typenummers en serienummers. Van de kaart welke ik graag wil weten heeft een rj45 connector erop zitten volgens mij en wijkt af van de andere kaarten. Bedankt voor zover.

• Goshimaplonker298

Goshimaplonker298

BOFH Wannabee

als het een kaart is met een RJ45 connector . en er staat RJ45 boven heb je groote kan dat het je management is.

je hebt zeker niet toevallig een digitale camera :P
is wel handig als je een fototje zou kunnen posten van die kaarten. praat makkelijker

ik gaat zo even spitten

• Goshimaplonker298

Goshimaplonker298

BOFH Wannabee

wat je kan doen is je module nummer hier op zoeken

en aan die nummers heb je niet zo veel.

ik bedoel meer de typenummers van de BLades
die mijne heeft een ASE2/700ETP supervisor engine er in
een ASP2/300 12 poorts 10mbit Switch blade

hier kan je de module nummers vinden en soms kan je ook nog uit de beschrijving opmaken wat het is :P

http://www.voxtechnologies.com/ungermann_bass.htm

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Nu online

ChUcKiE

Dus........

Die kasten hadden wij ook...

Er zullen zeker ook kaarten in zitten om printers serieel aan te kunnen sturen gok ik!

Kan zelfs goed zijn, dat je denkt dat het standaard UTP is, maar dat het dus niet gaat werken met een PC.

Tsja wat zoiets waard is........blijft moeilijk, maar het is zo'n oud ding, dat ik vrees voor een hoge waarde.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de input zover. Heb nog gezocht naar de typenummers maar nog niet ver gekomen. Ik heb wel een webcam en zal daarmee proberen een foto te maken. Worden alleen niet zo helder, dus ik leen wel een dig. cam van een vriend. op de site van Vox had ik al gekeken alleen weet ik dus niet wat voor serie ik heb. Er staat wel iets over Geolan, maar als je dan de documentatie oproept dan zijn er alleen een aantal drivers voor weet ik veel wat. Ik zal wel een pic posten, al weet ik nog niet hoe je da hier doet.

Verwijderd

Topicstarter
Ok dan. Ik heb wat mooie plaatjes geschoten van de hub en de kaarten. Ik hoop dat iemand mij wat wijzer kan maken. :)

Zie http://home.wanadoo.nl/mdebrichy/Hub.htm voor de foto's
Pagina: 1