Ik heb een jaar geleden een versterker gekocht een Sony STR-DB 725
nu wil ik een dvd speler daar op aansluiten maar kwam ik er achter dat de versterker geen AC3 decoder heeft (om 5.1 geluid te produceren) en die moet dus in de DVD speler zitten.
Op zich geen probleem maar nu worden er nauwelijks meer DVD spelers gemaakt (van Sony) met een AC3 decoder ingebouwd omdat in alle nieuwe versterkers dat zit.
Mijn vraag is nu of er losse AC3 decoders bestaan waar de 2 tulip stekkers ingaan van de dvd speler en 6 tulip stekkers uitkomen voor in mijn versterker..
Groetjes Sebas
PS waarschijnlijk hoort mijn vraag hier niet helemaal thuis.. maar hoop dat iemand mij kan helpen
nu wil ik een dvd speler daar op aansluiten maar kwam ik er achter dat de versterker geen AC3 decoder heeft (om 5.1 geluid te produceren) en die moet dus in de DVD speler zitten.Op zich geen probleem maar nu worden er nauwelijks meer DVD spelers gemaakt (van Sony) met een AC3 decoder ingebouwd omdat in alle nieuwe versterkers dat zit.
Mijn vraag is nu of er losse AC3 decoders bestaan waar de 2 tulip stekkers ingaan van de dvd speler en 6 tulip stekkers uitkomen voor in mijn versterker..
Groetjes Sebas
PS waarschijnlijk hoort mijn vraag hier niet helemaal thuis.. maar hoop dat iemand mij kan helpen