[topic=544788/1/125]
oops 
Naja, die ranzige nick had-ie niet van me gekregen.
Hij heette dus JGkiller, wilde realsoft genoemd worden, die bestond al en toen wilde hij dus «©Ñ»Re@lsoft heten (ik sla dat soort stukken tekst altijd automagisch over
) en daaronder zeit-ie doe dan maar m'n clantag... Die ranzige nick is dus "zijn clantag"
.
Maar ik dacht dat 'clantag' de nieuwe nick was. Leek me de meest mooie nick
. Dus heb ik 'm zo genoemd
.
FF iemand aan z'n jas trekken
Hij heette dus JGkiller, wilde realsoft genoemd worden, die bestond al en toen wilde hij dus «©Ñ»Re@lsoft heten (ik sla dat soort stukken tekst altijd automagisch over
Maar ik dacht dat 'clantag' de nieuwe nick was. Leek me de meest mooie nick
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Hij vroeg er toch zelf om? [quote]
Hmm dan maar met Clantag
[/quote]
Lijkt mij niet fout te zijn gegaan hoor.
Oh, ok
Hmm dan maar met Clantag
[/quote]
Oh, ok
Whehehe, die gozer weet nu niet meer wie hij isOp maandag 08 juli 2002 21:22 schreef JvS het volgende:
oops
«©Ñ» = clantagOp maandag 08 juli 2002 21:24 schreef Compubiter het volgende:
Hij vroeg er toch zelf om?
[..]
Oh, ok![]()
Het was eerst Realsoft, die kon niet.Op maandag 08 juli 2002 21:22 schreef Predator het volgende:
Wat is er verkeerd dan
«©Ñ»Re@lsoft is niet eens een nickname
Toen deed hij er een Clantag voor («©Ñ»)
JvS dacht dat hij "Clantag bedoelde.
Hijzelf heeft er alleen wat voor realsoft gezet.
Ik las hetzelfde als JvS, meestal laten ze hun oude nick staan en zetten ze er hun nieuwe onder. Maar dat was dus nu niet zoOp maandag 08 juli 2002 21:25 schreef OProg het volgende:
[..]
«©Ñ» = clantag
* Predator snapt het nu ookOp maandag 08 juli 2002 21:22 schreef JvS het volgende:
oops
Hij heette dus JGkiller, wilde realsoft genoemd worden, die bestond al en toen wilde hij dus «©Ñ»Re@lsoft heten (ik sla dat soort stukken tekst altijd automagisch over) en daaronder zeit-ie doe dan maar m'n clantag... Die ranzige nick is dus "zijn clantag"
.
Maar ik dacht dat 'clantag' de nieuwe nick was. Leek me de meest mooie nick. Dus heb ik 'm zo genoemd
.
Verwijderd
Wehehe 
Ik zou denk ik overigens hetzelfde als JvS gedaan hebben

Die nick is zo bezopen voor op het forum (nofi), dat ik ook zou denken dat hij clantag wil heten (zonder verder te denken)
Ik zou denk ik overigens hetzelfde als JvS gedaan hebben

Die nick is zo bezopen voor op het forum (nofi), dat ik ook zou denken dat hij clantag wil heten (zonder verder te denken)
been there, done that
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Waarom is die eigenlijk niet teruggezet
(en waarom heb je je icq niet aan staan)
ja weet eigenlijk nietOp maandag 08 juli 2002 22:00 schreef Azrael het volgende:
[..]
Waarom is die eigenlijk niet teruggezet
(en waarom heb je je icq niet aan staan)
beetje bij ingeschoten, ik heb verder niks meer van hem gehoord... als ie een nieuwe nickchange wil over een tijdje, dan zal ie die heus wel mogen krijgen denk ik
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
haha, ja inderdaad, dat dacht ik ook alOp maandag 08 juli 2002 22:01 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
ja weet eigenlijk niet
beetje bij ingeschoten, ik heb verder niks meer van hem gehoord... als ie een nieuwe nickchange wil over een tijdje, dan zal ie die heus wel mogen krijgen denk ik(dus nu profiteert ie er eigenlijk ook nog een beetje van
)
Ik vond m ook mooi hoor
misschien id dat iemand hem terug changed naar JGkiller
misschien dat hij zo dan weer in kan loggen als hij dat probeerd
Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
je hoeft niet ingelogd te zijn om SM te lezenOp maandag 08 juli 2002 22:35 schreef Duinkonijn het volgende:
misschien id dat iemand hem terug changed naar JGkiller
Verwijderd
Hahaha....ik raak altijd mijn wachtwoorden kwijt, maar dat valt dus wel mee, er zijn ook GOT-ers die gewoon hun hele nick kwijtraken....geweldig! Ik voel me ineens een stuk minder vergeetachtig....:)
JvS heeft het nog fout gedaan ook
hij zei:
hij zei:
dus "met Clantag" moet z'n nieuwe nick zijnHmm dan maar met Clantag
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Hmm, ja, je hebt gelijkOp dinsdag 09 juli 2002 15:56 schreef .oisyn het volgende:
JvS heeft het nog fout gedaan ook
hij zei:
[..]
dus "met Clantag" moet z'n nieuwe nick zijn
IK vind die nick echt een MSN naam
. Kunnen we gewoon niet zeggen dat zulke niks niet mogen met vage characters
Op dinsdag 09 juli 2002 16:48 schreef Termi het volgende:
IK vind die nick echt een MSN naam. Kunnen we gewoon niet zeggen dat zulke niks niet mogen met vage characters
Op maandag 08 juli 2002 21:31 schreef JvS het volgende:
Die nick krijg je niet (we zijn geen MSN he? neem een beetje een leesbare of in iedergeval intikbare nick), deze die je nu hebt is ook wel een mooie.
Verwijderd
Omg wat heb ik jullie weer een leuk topic gegeven 
Is het nou allemaal zo moeilijk, de clantag is me nou eenmaal heilig...
dat is een clantag van mijn clan , die Tactical ops speelt..
en aan gezien Realsoft niet kon dacht ik het zo op te lossen elke keer een andere nick wordt je ook gek van !
Maar goed hou het maar zo , als er geen vreemde excotische tekens gebruikt kunnen worden
«©Ñ»Re@lsoft
«©Ñ» staat trouwens voor Cosanostra = Onze zaak
Http://www.cnostra.org
Is het nou allemaal zo moeilijk, de clantag is me nou eenmaal heilig...
dat is een clantag van mijn clan , die Tactical ops speelt..
en aan gezien Realsoft niet kon dacht ik het zo op te lossen elke keer een andere nick wordt je ook gek van !
Maar goed hou het maar zo , als er geen vreemde excotische tekens gebruikt kunnen worden
«©Ñ»Re@lsoft
«©Ñ» staat trouwens voor Cosanostra = Onze zaak
Daar is ie dan, lang verwacht en toch gekomen.Op dinsdag 09 juli 2002 22:41 schreef Clantag het volgende:
«©Ñ»Re@lsoft
Maaruhm hoeveel toetsen moet je nou iktikken voor je jouw naam hebt staan?
Zonder te copy-pasten
Bedoel je hiermee dat je je huidige nick (Clantag) wilt houden, of dat je weer terug wilt naar je oude?Op dinsdag 09 juli 2002 22:41 schreef Clantag het volgende:
Maak jij het ff nog verwarrender.Op dinsdag 09 juli 2002 22:53 schreef Compubiter het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee dat je je huidige nick (Clantag) wilt houden, of dat je weer terug wilt naar je oude?
Wat is er dan mis met <CN>Realsoft of zo - al is het uberhaupt gebruiken van een clantag IMVHO niet zo slim. Over een jaar wil je over naar een ander en heb je je ene nickchange al gehad...Op dinsdag 09 juli 2002 22:41 schreef Clantag het volgende:
«©Ñ»Re@lsoft
Spam!«©Ñ» staat trouwens voor Cosanostra = Onze zaak
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Op dinsdag 09 juli 2002 22:59 schreef bazs2000 het volgende:
[..]
Maak jij het ff nog verwarrender.

Je hebt het al mooi opgelost als ik zo naar je icon en ondertitel kijk 
Help, straks komt er een nieuwe Fietsnerd...Op woensdag 10 juli 2002 07:52 schreef Clantag het volgende:
Hmm wat een lol ,laat maar zo vind het wel goed ..
En zeker gelijk beroemd en berucht
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Verwijderd
Ey daar istie weerOp woensdag 10 juli 2002 07:52 schreef Clantag het volgende:
Hmm wat een lol ,laat maar zo vind het wel goed ..
En zeker gelijk beroemd en berucht
Verwijderd
Juist en je komt nooit meer van me afOp woensdag 10 juli 2002 10:51 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Ey daar istie weer
Pagina: 1