[Meuk] K7S5A bios bericht bevat veel taal foutjes

Pagina: 1
Acties:

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Als eerste bedankt voor t plaatsen en van het nieuws. Het valt mij alleen op dat de spelling die er gebruikt is erg veel foutjes bevat. Nu heb ik zelf het nieuws gesubmit en ik maak zelf ook erg veel fouten maar volgens mij zijn dit niet mijn fouten of ik moet wel heel aangeschoten zijn geweest :) .

http://www.tweakers.net/meuktracker/2324

Jhead22 schrijft: "Cheepoman is weer flink bezig geweest, wat een tot een nieuwe OC bios voor de ECS K7S5A geleid heeft . Het is gebasseerd op de PcChips 020626 bios." Dit is dus een getweakte bios voor de K7S5A. Het huidige versienummer is 1.02, welke nog in beta-status. De bios is in verschillende smaken te verkrijgen: eentje voor het niet-LAN bord, eentje voor het LAN-bord en eentje waar aangegeven kan worden welk bord het moet ondersteunen:

Deze bios wordt niet door de fabrikant ondersteund, er is kans op schade op het moederbord!

Moet zijn: Jhead22 schrijft: "Cheepoman is weer flink bezig geweest, wat tot een nieuw OC bios voor de ECS K7S5A heeft geleid. Het is gebasseerd op de PcChips 020626 bios." Dit is dus een getweakte bios voor de K7S5A. Het huidige versienummer is 1.02, welke nog in beta-status is. Het bios is in verschillende smaken te verkrijgen: eentje voor het niet-LAN bord, eentje voor het LAN-bord en eentje waar aangegeven kan worden welk bord het moet ondersteunen:

Dit bios wordt niet door de fabrikant ondersteund, er is kans op schade op het moederbord!

Kan dit veranderd worden ? t staat zo slordig.

Thx...

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-03 17:45

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Op maandag 08 juli 2002 21:06 schreef jhead22 het volgende:

Moet zijn: Jhead22 schrijft: "Cheepoman is weer flink bezig geweest, wat tot een nieuw OC bios voor de ECS K7S5A heeft geleid. Het is gebasseerd op de PcChips 020626 bios." Dit is dus een getweakte bios voor de K7S5A. Het huidige versienummer is 1.02, welke nog in beta-status is. Het bios is in verschillende smaken te verkrijgen: eentje voor het niet-LAN bord, eentje voor het LAN-bord en eentje waar aangegeven kan worden welk bord het moet ondersteunen:

Dit bios wordt niet door de fabrikant ondersteund, er is kans op schade op het moederbord!

Kan dit veranderd worden ? t staat zo slordig.

Thx...
Verbeter het dan ook goed ;)
Moet zijn: Jhead22 schrijft: "Cheepoman is weer flink bezig geweest, wat tot een nieuw OC-BIOS voor de ECS K7S5A heeft geleid. Het is gebaseerd op het Pc-Chips 020626 BIOS." Dit is dus een getweakt BIOS voor de K7S5A. Het huidige versienummer is 1.02, welke nog in beta-status is. Het BIOS is in verschillende smaken te verkrijgen. Een voor het bord zonder LAN, een voor het bord met LAN en een waar aangegeven kan worden welk bord het moet ondersteunen.

Dit BIOS wordt niet door de fabrikant ondersteund. Dat wil zeggen dat er kans is op schade van het moederbord!
:P

En er zullen vast nog meer fouten in staan

Overigens, de meukposter is inmiddels ingelicht en wij wachten op een reactie van deze meneer :)

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-12-2025
Overigens, de meukposter is inmiddels ingelicht en wij wachten op een reactie van deze meneer :)
Ik ben bezig. Overigens moet je mij niet aankijken voor de fouten tussen de "'s, das gequote van de submitter, maar eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik de zinsvolgorde heb aangepast :X

[edit]ik zeg trouwens altijd 'de BIOS', magoed, dat zal wel my bad zijn...

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-12-2025
Eeeeeeehhhhnnnnn: DONE! :P
En er zullen vast nog meer fouten in staan
Fouten, van MIJ? O-)

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Thx... T ziet er nu beter uit :)

Enne... de volgende keer niet meer zoveel drinken / blowen wanner je posts moet plaatsen heh :7