Zoals de titel al zegt heb ik een ontzettend hoge ping in UT schippert meestal tussen de 3k en de 10k niet speelbaar dus. Ik heb het tijden wel goed kunnen spelen dus ik vraag me af waar dit probleem vandaan komt. Ik heb een software router(freesco) draaien. Maar als ik op speedtest.nl test (ligt nu btw plat) heb ik wel een normale ping. Mijn downloadsnelheid is altijd 35~40 KByte dus genoeg voor UT lijkt me. Weet iemand waar dit aan ligt jij ik heb de nieuwste patch van UT en ik draai WinXP

Raar probleem .Kijk bij UT eens je instellingen na,probeer eens met een vriend 1 tegen 1 te doen.Instellingen van je verbinding eens nakijken ,...

Verwijderd
            uhm
ikke speel geen UT hoor
maar isset niet een ping van 999ms en daarna gewoon 1.12 ?
dacht at het in ms was gerekend en dat het bij alle games hetzelfde was?

ikke speel geen UT hoor
maar isset niet een ping van 999ms en daarna gewoon 1.12 ?
dacht at het in ms was gerekend en dat het bij alle games hetzelfde was?
            Die ping van mij is dus 10.000 ms 10 seconden dus. Maar ik ga ff ander spel zoeken/installeren waarmee ik kan kijken of die het wel goed doet.

Zoeken op UT + ping ;):
[topic=107128/1/25]
enz.
Hmm staat niks in sorry voor deze domme opmerking
.

[topic=107128/1/25]
enz.
Hmm staat niks in sorry voor deze domme opmerking
            Ik heb ook soort gelijk iets, als ik m'n modem rechtstreeks aan m'n eigen pc hang, dan heb ik een retestrakke ping van rond de 50 oid. En als ik via een P233 (80mbRam) + sygate draai, dan heb wel een redelijk goeie ping in spec 100ms maar als ik zelf speel, dan is het helemaal bagger met idd 1000+ ping. Counter-strike is wel realexed via server met ping van >80ms
196kbps up en 64kbps down.
                    196kbps up en 64kbps down.
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
            Heb je andere services op je router draaien? (Webserver, telnet, dergelijke meuk?)... uitzetten...

Forget your fears...
...and want to know more...
Verwijderd
            Ik heb ook zo`n hoge ping eerst was mijn ping goed zo`n beetje 50 a 75 MS toen ging ik van WinME naar WinXP toen in het begin goed en toen later werdt het superslecht. Maar het supervage is dat als ik bijvoorbeeld Face speel en ik loop naar de achterkant van zo`n basis dan wordt mijn ping superhoog. loop ik naar de voorkant van de basis wordt het ondertussen langzaam maar zeker weer normaler. 
 Dit is echt supervaag ook als ik met sniper rifle in het midden sta en ik zoom in naar bovenop een toren dan gaat mijn ping in 1 keer van 150 naar 500 en hoger en hoger. 
 Toeval?? Dit is echt supervaag. 

Verwijderd
            je hebt toch niet per ongeluk de netspeed enorm hoog gezet of wel?
en uiteraard kazaa/msn/icq/etc uit staan?
            en uiteraard kazaa/msn/icq/etc uit staan?
            Kazaa etc. uiteraard uit. Vroeger kon ik zelfs goed spelen als ik leechFTP aan had(natuurlijk niet mn volledige snelheid maar toch wel een KBytetje of 10 >> 25%. Maar nu is het echt kut. Soms begint het goed en dan zakt het weer in later kan het terugkomen maar dat duurt niet lang. Snap dr geen zak van. Misschein een programma op de achtergrond wat mn verbinding vernaggeld. Maar dat verklaard niet waarom mijn speedtest altijd goed is.

Om het verhaal nog idioter te maken is de ping snelheid veel beetr als ik download met LeechFTP ik snap dr nu helemaal geen zak meer van. Als ik leechFTP uit heb is de ping kut als ik hem aan het werk (downloaden) zet is de ping veel lager bijna speelbaar. (100 ofzo soms 300)

Ben je zeer zwaar op je CPU aan het leunen?
Realtek kaartjes eten CPU kracht voor netwerkverkeer... Als je URT speelt in Direct3D modus, kan het nog wel eens zijn dat de DDHELP.EXE wat veel CPU gaat zuigen. En je raad het: Die draait in realtime thread priority. Zet die eens op High of Above Normal (hangt af van je OS). Als je Win9X draait, kun je dit niet met de task manager: Gebruik dan IARSN TaskInfo bijvoorbeeld: www.iarsn.com
Als de graphics alle CPU voor netwerkverkeer wegeet, dan wil het kut gaan. Tijd om een 3Com te halen?

Realtek kaartjes eten CPU kracht voor netwerkverkeer... Als je URT speelt in Direct3D modus, kan het nog wel eens zijn dat de DDHELP.EXE wat veel CPU gaat zuigen. En je raad het: Die draait in realtime thread priority. Zet die eens op High of Above Normal (hangt af van je OS). Als je Win9X draait, kun je dit niet met de task manager: Gebruik dan IARSN TaskInfo bijvoorbeeld: www.iarsn.com
Als de graphics alle CPU voor netwerkverkeer wegeet, dan wil het kut gaan. Tijd om een 3Com te halen?
Forget your fears...
Ik heb m'n twijfels. Vooral bij webserver daemons... Die van freesco gaf me wel eens problemen.Op dinsdag 09 juli 2002 12:53 schreef BrainDamage het volgende:
Ik heb een p100 64 MB geheugen lijkt me dat dat wel voldoende is voor alle services.
Forget your fears...

Pagina: 1