Canon Digital Ixus V3
misschien kunnen wij je dat ook niet vertellen als ze dat bij creative niet kunnen... Staat wel in je handleiding of op de kaart uiteraard...
. ook weleens van je hardwareprofiel gehoord?
Misschien staat het daar wel in
.
Misschien staat het daar wel in
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Kijk op de kaart zelf, het staat vaak op de print gedrukt.
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Ik weet inderdaad dat het op de kaart staat. Had zelf ook een audigy maar die heb ik opgeblazen
. Gaat erom dat wanneer ik morgen weer op werk kom ( waar de kaart dus is en ik dus thuis ben )ik misschien al wel antwoord heb van creative. Dacht dat jullie me wel konden helpen.
[edit]
vandaar dat ik mijn sig ook ff aangepast had, anders krijg je nogal vreemde reacties van dat ik lui ben enzo
[edit]
[edit2]
Het feit dat ze om je modelnummer vragen zodat zei weten welke revisie, versie enzo (denk ik dan) zo'n email trien die mij dan moet helpen snapt dat misschien ook allemaal niet als ik over Platinums, Player, PlatinumEx, Xgamer begin, vandaar
[edit2]
[edit]
vandaar dat ik mijn sig ook ff aangepast had, anders krijg je nogal vreemde reacties van dat ik lui ben enzo
[edit]
[edit2]
Het feit dat ze om je modelnummer vragen zodat zei weten welke revisie, versie enzo (denk ik dan) zo'n email trien die mij dan moet helpen snapt dat misschien ook allemaal niet als ik over Platinums, Player, PlatinumEx, Xgamer begin, vandaar
[edit2]
Canon Digital Ixus V3
Ik heb mijn Audigy hier voor me liggen en er staat geen CT-nummer op (stond wel op alle oudere PCI geluidskaarten van creative)
Hier staat dat het model nummer de SB0090 is. (staat achterop en rechtsboven op de voorkant)
Je zou toch gewoon kunnen aangeven dat je een EMU 10k2 hebt (de chip van de Live audigy)
Hier staat dat het model nummer de SB0090 is. (staat achterop en rechtsboven op de voorkant)
Je zou toch gewoon kunnen aangeven dat je een EMU 10k2 hebt (de chip van de Live audigy)
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Misschien dat ze daar wat aan hebben dat SB nummer, zal dat eens doormailen. Die chip type zegt misschien niet zoveel als dat ze nodig hebben, zit immers op allen Audigy kaarten, kan zijn dat dit een modelspecifiek probleem is, misschien dat ze daarom vragen.Op maandag 08 juli 2002 21:24 schreef TD-er het volgende:
Ik heb mijn Audigy hier voor me liggen en er staat geen CT-nummer op (stond wel op alle oudere PCI geluidskaarten van creative)
In ieder geval bedankt, hoopte al dat ik iemand zou treffen die zo'n ding voor zicht had liggen!
Canon Digital Ixus V3
Ik heb 'm ff voor je ingescanned....Op maandag 08 juli 2002 21:27 schreef RawPeanut het volgende:
[..]
Misschien dat ze daar wat aan hebben dat SB nummer, zal dat eens doormailen. Die chip type zegt misschien niet zoveel als dat ze nodig hebben, zit immers op allen Audigy kaarten, kan zijn dat dit een modelspecifiek probleem is, misschien dat ze daarom vragen.
In ieder geval bedankt, hoopte al dat ik iemand zou treffen die zo'n ding voor zicht had liggen!

Klik op het plaatje voor meer detail
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Thanx TD-er! Ben er nou wel uit, is inderdaad de kaart die op het werk ligt, model nummer inderdaad SB0090. Misschien nieuw ofzo en dat die trien van Creative nog steeds met CT nummer werkt.
Canon Digital Ixus V3
Pagina: 1