Tele2: De ervaringen

Pagina: 1
Acties:

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-04 11:55
Als vakantiewerk verkoop ik nu tele2 en nu ben ik er natuurlijk ZEER positief over ;).
Maar wat zijn nu de echte ervaringen, klopppen de facturen en is het netwerk niet overbelast!

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-07 16:55

jep

Als je reclame wilt maken, doe 't dan wat minder opvallend :P

Verwijderd

Nou, daar gaat ie dan! Mijn ouders hadden op aanraden van mij op alle 4 de ISDN-nummers preselect van Tele2 aangesloten. Vervolgens belden ze op internet in met Zon, op een weliswaar lokaal telefoonnummer, maar niet met hetzelfde netnummer als zij zelf hebben. Dus werden deze "gesprekken" met interlokaal tarief verrekend.

Als dat maar EEN maand was geweest, was het geen probleem en kan je dat direct aanpassen. Maar helaas, Tele2 presteerde het vervolgens om een half jaar geen factuur meer te sturen (voor geen van de 4 nummers), terwijl ik in die periode wel 3 keer een factuur heb gekregen! Leek nogal op opzet als je het mij vraagt. Een rekenening van 3000 piek dus! Op hoge poten heeft mijn vader toen een bezwaarbrief gestuurd, waar eerst een tijdlang geen reactie op kwam (maar uiteraard werden er wel herinneringen gestuurd..). Na een tijdje toch een reactie, ze stelden een kwijtschelding van 9 gulden voor! :o Onvoorstelbaar..

Uiteindelijk (na 3 brieven als ik het me goed herinner) hebben ze de gesprekken toch naar lokaal tarief verrekend en is alles goed gekomen. Maar na deze affaire heeft mijn vader zijn rekeningen gewoon weer via de KPN lopen..

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-04 11:55
Op maandag 08 juli 2002 20:10 schreef jep het volgende:
Als je reclame wilt maken, doe 't dan wat minder opvallend :P
Ik maak er geen reclame voor en ben alleen tijdens werktijden pro tele2, heb het zelf niet voor de duidelijkheid.

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Verwijderd

En mijn bericht was niet echt positief >:)

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:08
* VHware gebruikt Universal ;) nog goedkoper dan Tele2 :P

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
Mijn ervaringen met Tele2 zijn ook wisselend. Kwa factureren doen ze inderdaad ERG raar, soms maanden geen rekening en dan opeens weer een hele dikke. En soms, heel soms werkt het niet. Dan 'pakt' ie hem gewoon niet zeg maar.

Wat ik ook MEGA irritant vind is dat je soms de meeste vreemde nummer herkenning mee stuurd naar de gene die je belt. Een of ander vaag, ik meen amsterdams, nummer. Dan weer geen nummer herkenning, veranderd nog al eens dus.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Verwijderd

Zijn er in Amsterdam of omgeving nog open vactures van tele2 ?

Verwijderd

Mij bevalt Tele 2 wel goed, nog nooit problemen gehad met facturen en netwerk is ook wel goed, niet vaak storingen.

Dus een tevreden tele 2 klant

Verwijderd

ik gebruik het wel eens voor bellen naar mobiel maar dan legt hij soms geen verbinding of het duurt onzettend lang.
Pagina: 1