Drivers voor mijn promise raid controller

Pagina: 1
Acties:

• deavatar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-11-2025
Ik heb een asus p4b266-e moederbord (zie sig). Zit een promise raid controllertje op, volgens de asus site een onboard Promise 20276 RAID controller. Bij apparaatbeheer in Win XP geeft ie hem aan als een "Promise MBFasttrack133 Lite (tm) controller" (de drivers komen van de cd die ik bij het asus mobo kreeg).

Ik wil nu op zich een keer wat nieuwere drivers voor deze controller en ook Linux drivers, zodat ik deze weer eens kan installeren. Op www.promise.com kan ik echter GEEN drivers vinden die werken, heb alle fasttracks getest, geen enkele werkt (het zijn recentere versies (.25) dan die ik momenteel geinstalleerd heb (.21)).

Nu komt mijn vraag: Waar scoor ik de juiste (Win XP en Linux) drivers voor mijn aarsige raid controller?

ps: http://www.asus.com.tw/mb/socket478/p4b266-e/overview.htm

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:58
Move PMG -> OM (en een bepaald woord uit je topic titel gehaald :{ ) Kijk anders ook ff op de Asus site?

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• deavatar
Op de Asus site staan ze niet, driver link werkt niet :(

• sirdupre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-04-2025
heeft asus geen ftp site ofzo? misschien dat je het daar kunt proberen.

• deavatar
Op ftp.asus.com.tw/pub/ASUS/mb/sock478/p4b266-e staat wel wat stuff, o.a. een raid zipje. Gedownload, maar dat is versie .18, terwijl ik .21 geïnstalleerd heb, en voor ALLE andere Fasttracks beschikbaar .25 is :?

Zit ook wat Linux zooi bij, even sjekken.

• deavatar
Errr, geen Mandrake drivers, alleen Caldera, RedHat en SuSE :/
Pagina: 1