Toon posts:

waarom is ie gelijk gesloten? :@

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
waar is mijn topic gelijk gesloten?

[topic=545230/1/256]

ik kan dus ECHT nergens iets vinden over dit probleem. het is trouwens uberhaupt lomp om alle topics naar 1 centraal topic te verwijzen omdat niemand daar echt naar elkaar luisterd.

ik wil dus gewoon weten waarom ik een wazig beeld heb. veretl mij dan maar eens wat ik in die slechte zoekmachine moet intikken. Waar zijn de tijden van got gebleven dat de search nog WEL werkte???

ik verwacht dat dit topicje over 4 minuten toch weer dichtzit maar ik hoop dat dit dan nog iets van een signaal mag zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
[topic=305287/1/50] <== lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magneet
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08 20:54

magneet

Magnetic enhanced

-omdat je niet genoeg gegevens hebt gegeven
-zoals welke driver versies je hebt geprobeerd, welke resoluties, refresh rates en de rest van de hardware ook niet.

Kortom niet genoeg gegevens en er zal in de search heus wel wat te vinden zijn hierover

You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M v Akkeren
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:21
Je zult eerst die Faq eens moeten lezen, dan zul je zien dat je moet aangeven wat je zelf al hebt gedaan, wat je specs zijn, enz enz. Dan kun je rustig opnieuw een topic openen. Oftewel ben wat uitgebreider. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
onzin.

waarom zou ik gelijk driver dingen moeten geven?

kan ik gelijk wel alles vertellen. winxp build versie, memory timing settings, monitor, of de kaart nog garantie heeft

kortom: slaat dus nergens op

verder wil ik wel eens weten wat iemand dan intikt in de search zodat je WEL een antwoord op mijn vraag krijgt?

als ik bv intik. creative wazig beeld

vind ik dus niks. ja een topic over een oude videokaart waar ik niks mee kan

die search werkt gewoon niet meer zoals vroeger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 08 juli 2002 19:40 schreef M v Akkeren het volgende:
Je zult eerst die Faq eens moeten lezen, dan zul je zien dat je moet aangeven wat je zelf al hebt gedaan, wat je specs zijn, enz enz. Dan kun je rustig opnieuw een topic openen. Oftewel ben wat uitgebreider. ;)
rustig opnieuw openen. yeah right. dan ben ik dus een heel verhaal aan het tikken en dan wordt ie gesloten met de loze opmerking dat ik de FAQ moet lezen en de search moet gebruiken. als dat allemaal niet lukt moet ik amar google gebruiken.

in alle andere forums mag alles (behalve spielerij) hier kan niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 08 juli 2002 19:39 schreef YT-Croc het volgende:
[topic=305287/1/50] <== lezen
gelezen

maar wat moet ik ermee????

als ik dit gelezen heb vind ik het antwoord niet!

ik zou graag willen weten van een modje hoe ik wel een antwoord zou kunnen krijgen op mijn vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magneet
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08 20:54

magneet

Magnetic enhanced

je komt me redelijk ge-irriteerd over, als je nu eens een paar uur gaat besteden aan het probleempje, dan gaat pitten en morgenvroeg weer met een frisse kop wakker word en dan eens verder tikt want zo word je toch alleen maar pissiger volgens mij. Althans zo zou het bij mij en vele anderen die ik ken het beste gaan.

You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[topic=305287/1/50] moet duidelijk zijn hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 08 juli 2002 19:44 schreef Coolie het volgende:
onzin.

waarom zou ik gelijk driver dingen moeten geven?

kan ik gelijk wel alles vertellen. winxp build versie, memory timing settings, monitor, of de kaart nog garantie heeft

kortom: slaat dus nergens op
Euh, slaat nergens op :?

Een topic valt of staat bij de beginpost. Die moet uitgebreid en iformatief zijn en daarbij de juiste informatie bevatten. Tja, dat jij daar wat moeite voor moet doen is niet echt ons probleem lijkt me.
verder wil ik wel eens weten wat iemand dan intikt in de search zodat je WEL een antwoord op mijn vraag krijgt?

als ik bv intik. creative wazig beeld

vind ik dus niks. ja een topic over een oude videokaart waar ik niks mee kan

die search werkt gewoon niet meer zoals vroeger
Vreemd dat ik wel weet ik hoeveel hits krijg als ik diezelfde termen als jij gebruik in de search :?

[search=creative wazig beeld]
Op maandag 08 juli 2002 19:48 schreef Coolie het volgende:

[..]

gelezen

maar wat moet ik ermee????

als ik dit gelezen heb vind ik het antwoord niet!

ik zou graag willen weten van een modje hoe ik wel een antwoord zou kunnen krijgen op mijn vraag
Door ten eerste zelf wat te zoeken en een betere startpost te maken. Als je gezocht hebt ook nog aangeven, wat je allemaal gedaan hebt. Zo moeilijk is het allemaal niet hoor.

Daarnaast vraag ik je om [topic=489710] eens goed te lezen, want dat gaat weer aardig op in deze topic. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Vreemd dat ik wel weet ik hoeveel hits krijg als ik diezelfde termen als jij gebruik in de search ?
De bekende fout... zoeken naar onderwerp en inhoud...

[Dit moest toch echt eens default worden]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 08 juli 2002 20:16 schreef polaris het volgende:

[..]

De bekende fout... zoeken naar onderwerp en inhoud...

[Dit moest toch echt eens default worden]
oh DAT is het dus

beter!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hey

sorry dat ik ge-irriteerd overkwam

ik werd alleen gek van dat use the fucking search. maar nu weet ik tenminste dat ik onderwerp EN inhoud moest klikken

als dat nou eens in de faq wordt vermeld is iedereen blij :)

wat mij betreft kan ie dicht, nu kan ik de search wel goed gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 08 juli 2002 20:31 schreef Coolie het volgende:
nu kan ik de search wel goed gebruiken
Als iedereen dat nou eens zou leren werd het hier een paradijs O+ ipv een slotjesberg >:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:46

JvS

Ik heb hem zelf ook

En als je nou ook even de "je slotje is onterecht" topic doorgelezen had, had je gezien dat je op onderwerp EN inhoud moet zoeken, als je het niet kan vinden...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.