[HTML] Browser wacht met renderen :-/

Pagina: 1
Acties:

• Nephilim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-05 00:38
Op http://users.pandora.be/sam.van.vliet/computersecurity/ staat de layout zoals hij nu is. In het vak onder Titel 1 laat ik via php een hoop tekst genereren, die ik met flush() naar de browser stuur. Ik wil dus dat de bezoeker de vooruitgang kan zien. Nu wacht de browser tot de tabel volledig is voor hij begint te renderen.

Kan ik er op een of andere manier voor zorgen dat hij het logo en de navigatie al laat zien, waarna ik telkens lijn per lijn de verwerking in het vak onder titel 1 kan laten zien? JavaScript ofzo?

Ik kan het ook wel met frames doen, maar daar ben ik niet echt voorstander van (understatement).

Verwijderd

Dan zet je toch dat logo en die navigatie in een aparte tabel? Ik zie niet in waarom alles in één tabel zou moeten. Sterker nog, je hebt helemaal geen tabel nodig. Maar met de manier die jij gebruikt zou ik na de header een nieuwe tabel beginnen.

Verwijderd

Of dat logo in een aparte layer zetten die je direct afbeelt.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

IE rendert per tabel inderdaad. Wil je dus niet in een keer de complete layout dan moet je je content opdelen in verschillende tabellen, of inderdaad layers die je als eerst definieert.

• Nephilim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-05 00:38
Het design is niet van mijn hand, dus ik zal het er eens met m'n "collega's" over hebben.

Tnx!