Bartjuh02 houdt ervan mensen na te apen, zoals in het "De Nederlandse GTA3 Mod" topic:
DataBeest zijn post
DataBeest zijn post
Bartjuh02 zijn postOp dinsdag 18 juni 2002 12:27 schreef DataBeest het volgende:
Nederlands? Hmm.
Ik weet niet hoor, maar ik lees wel erg vaak dat veel tweakers nederlandse vertalingen niet echt waarderen en daardoor desnoots een spel uit de UK kopen, en dan maken jullie een Nederlande mod?
Engels schijnt mooier te zijn hè.
Ook in mijn topic "[gta1]Minder geweld" stond mijn tekst:Op maandag 08 juli 2002 11:41 schreef bartjuh02 het volgende:
Nederlands? Hmm.
Ik weet niet hoor, maar ik lees wel erg vaak dat veel tweakers nederlandse vertalingen niet echt waarderen en daardoor desnoots een spel uit de UK kopen, en dan maken jullie een Nederlande mod?
Engels schijnt mooier te zijn hè.
Zijn tekst is al weggehaald. Ik neem aan dat jullie hier wat aan doen, voordat hij heel got overheerst.Op zondag 07 juli 2002 20:29 schreef Geqxon het volgende:
Mijn 'kleine' vriend heeft binnenkort zijn verjaardag, nu krijgt hij van zijn ouders een stuur, en ik geef hem gta1. Nu is dat spel nogal gewelddadig, dus mijn vraag: is er een anti-bloed en geweld patch?