[Q3] Bid 4 Power CC edition

Pagina: 1
Acties:

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
ik ben dus op zoek naar Bid for Power voor Quake 3, maar dan de Count Chocula (oid) edition. deze versie geeft de ECHTE Dragon Ball Z wapens, ventjes (en maps :?)

ik kan hem met google nergens vinden

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-01 20:28
Op maandag 08 juli 2002 18:51 schreef CU2morO het volgende:
ik ben dus op zoek naar Bid for Power voor Quake 3, maar dan de Count Chocula (oid) edition. deze versie geeft de ECHTE Dragon Ball Z wapens, ventjes (en maps :?)

ik kan hem met google nergens vinden
omdattie ook niet legaal is... ivm copyright ed, tog?

• CU2morO
owja?

• dvdgrs
Op maandag 08 juli 2002 18:53 schreef CU2morO het volgende:
owja?
volgens mij wel, anders waren ze nu nog wel bezig met DBZ versie... ik heb gehoord dat op het forum daar linkjes zijn naar skin/model pak's, misschien is je chocolade versie daar ook wel te vinden :Y)

Verwijderd

Het is legaal.Ik heb hier thuis een Bid For Power met de echte mannetjes en attacka en maps.+ssj 4 ,oozaru ,verschillende Vegeta's en Gohan's etc. etc.

Verwijderd

kun je dan ook vertellen waar je het vandaan hebt gehaald??

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Bid For Power Tournament is dat :Y)
Na 2x niks meer aan trouwens ;(

• dvdgrs
Op maandag 08 juli 2002 19:21 schreef Ker_Plunk het volgende:
Het is legaal.Ik heb hier thuis een Bid For Power met de echte mannetjes en attacka en maps.+ssj 4 ,oozaru ,verschillende Vegeta's en Gohan's etc. etc.
volgens mij issie ECHT wel illegaal hoor, geef anders maar een linkje (en kom asjeblieft niet aan met kazaa :+)

Verwijderd

Ik heb de DBZ Versie van een lan maar je kon hem ook van
Kazaa downen ik weet de naam niet precies maar het was iets met:Halo Full Ripped

• dvdgrs
Op maandag 08 juli 2002 20:32 schreef SolidCobra het volgende:
Ik heb de DBZ Versie van een lan maar je kon hem ook van
Kazaa downen ik weet de naam niet precies maar het was iets met:Halo Full Ripped
dat zeg ik, hij is niet legaal (met DBZ popjes)

Verwijderd

Op maandag 08 juli 2002 20:35 schreef Bong-One het volgende:

[..]

dat zeg ik, hij is niet legaal (met DBZ popjes)
nwa der zitten op kazaa ook veel gekken die zeggen
Halo inplaats van BFP

• CU2morO
HOEVEEL mb moet ie dan zijn? (stomme capslock)

• dvdgrs
Quote van De officiele BFP site:
Didn't this used to be a Dragonball Z mod?

Yes it did, we worked for nearly two years on Bid For Power with Dragonball Z characters until Funimation and Infogrames sent us a cease and desist order. We now continue work on Bid For Power without the use of the DBZ brand.
Oftewel, als je nu nog een BFP mod voor Q3 kan vinden met DBZ popjes, hij toch echt niet legaal is...

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:33
Hij zal niet door het echte BFP team gemaakt zijn, maar der kan goed een skinpack oid gemaakt zijn door anderen geschikt voor BFP

Verwijderd

Op maandag 08 juli 2002 21:35 schreef Bong-One het volgende:

[..]

Oftewel, als je nu nog een BFP mod voor Q3 kan vinden met DBZ popjes, hij toch echt niet legaal is...
Als je het zo wil stellen is elke skin gebaseerd op een copyrighted iets illegaal, DBZ, Spiderman blablabla... Een mod is toch heel wat anders dan een skinpack met wat kleine aanpassingen aan een mod

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:38
er is een officieel dbz pack uit, van de makers van bfp zelf, kweet alleen niet waar :)

PSN: DutchTrickle PVoutput

• CU2morO
ik heb hem nu kunnen downloaden via kazzaa (met de filename die je zei) maar ik kan maar 1 ventje kiezen, hoe los ik dit op?

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Je moet de bfp.cfg handmatig editten.
Er staat dan iets van Krillin/tournament, verander naar Goku/tournament, freeza/tournament, enzovoorts. Dat /tournament (of zoiets dergelijks) moet bliven staan.

• dvdgrs
Op maandag 08 juli 2002 22:01 schreef Liquido_Lagarto het volgende:
Als je het zo wil stellen is elke skin gebaseerd op een copyrighted iets illegaal, DBZ, Spiderman blablabla... Een mod is toch heel wat anders dan een skinpack met wat kleine aanpassingen aan een mod
Mjah, maar waarom zetten de makers van BFP die skinpak (die iedereen wil :)) niet op de frontpage oid? Toch echt wel omdat ze dat niet mogen
Op maandag 08 juli 2002 22:18 schreef Maverick het volgende:
er is een officieel dbz pack uit, van de makers van bfp zelf, kweet alleen niet waar :)

Verwijderd

k heb hem thuis op cd :D
van een kameraat
Op maandag 08 juli 2002 18:55 schreef Bong-One het volgende:

[..]

volgens mij wel, anders waren ze nu nog wel bezig met DBZ versie... ik heb gehoord dat op het forum daar linkjes zijn naar skin/model pak's, misschien is je chocolade versie daar ook wel te vinden :Y)

• CU2morO
Op dinsdag 09 juli 2002 19:02 schreef Bong-One het volgende:

[..]

Mjah, maar waarom zetten de makers van BFP die skinpak (die iedereen wil :)) niet op de frontpage oid? Toch echt wel omdat ze dat niet mogen
[..]
stop nou eens met zeiken man, je doet wel errug veel moeite om dit topic dicht te krijgen huh? mod-wannabe :r

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:38

[..]

[..]
euhm, dat pack staat wel op de FP aangekondigd hoor (toen het uitkwam iig) tis echt niet via de achterdeur uitgebracht.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Verwijderd

Er zijn verschillende dbz packs voor de Bid For Power official release , meeste rond de 150 mb.
ik weet de site wel , maar mag je die hier posten ? (is eigenlijk illegaal lijkt me :? )

• dvdgrs
Op dinsdag 09 juli 2002 19:21 schreef CU2morO het volgende:
stop nou eens met zeiken man, je doet wel errug veel moeite om dit topic dicht te krijgen huh? mod-wannabe :r
wat? neej man, ik zeg alleen wat ik denk: DBZ dinge (officieel iig) is helemaal niet legaal voor BFP, dat mod-wannabe en :r kan je wel weglaten hoor... kweunie hoe je uit mijn replies haalt dat ik mod-wannabe ben (uhm, zou zijn dus :P) :D
Op dinsdag 09 juli 2002 19:45 schreef Maverick het volgende:
euhm, dat pack staat wel op de FP aangekondigd hoor (toen het uitkwam iig) tis echt niet via de achterdeur uitgebracht.
Ja, maar BFP incluis alle DBZ dingen stond ook aangekondigd (incluis pics + vanalles). Maar nadat Funimation en Infogrames er lucht van kregen moest het dus stoppen

• boekenbon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-08-2023

• dvdgrs
Op dinsdag 09 juli 2002 23:07 schreef boekenbon het volgende:
www.planetquake.com/bidforpower/
uhm... jah... dat is de website van bfp...
:?

Verwijderd

[..]

[..]
You made your point ;) maar er zijn nog zoveel andere mods, kunnen die dan ook op elke moment stop gezet worden door de copyrighthouders?

• dvdgrs
Op woensdag 10 juli 2002 19:41 schreef Liquido_Lagarto het volgende:
You made your point ;) maar er zijn nog zoveel andere mods, kunnen die dan ook op elke moment stop gezet worden door de copyrighthouders?
uhm kweenie, lijkt me wel als het gewoon over iets gaat/graphics gebruikt worden van iets dat zwaar gecopyrite is, en de copyrighthouders vinden het niet helemaal tof, lijkt het me wel dat de copyrighthouders recht hebben om het te stoppen...
Pagina: 1