Op maandag 08 juli 2002 22:53 schreef RM-rf het volgende:
sorry maar een beetje overdreven,
Herstel: Nee jullie reageren overdreven en gaan selectief te werk! Heb je mijn reactie wel gelezen????
Da's nog meer voor de mensen die het actief doen en er dan op het forum mee gaan zitten pochen.
Is dat 'actief als politieagent achter bannerblockers aanzitten als moderator?
ga werk doen aan het ontwikkelen van goede commerciele ideeen, dat gemiereneuk over bannerblockers wordt steeds lachwekkender, wil je ruzie met je eigen users prima, ga je gang, maar leg de schuld eens niet bij je users maar eerder bij het gebrek aan commercieel inzicht bij het management van de site als ze financieel nog steeds afhankelijk van banners zijn.
Het heeft ook helemaal niets te maken met dat soort dingen, en het zijn niet de mods die het bedenken of invoeren en het heeft al HELEMAAL niets te maken met het forum of het beleid daarop en het wegjagen van users. (ik denk trouwens dat we hooguit 40 man wegjagen als er zo'n check komt, waarvan ik niet eens zou weten hoe die moet, volgens mij kan je ook best een banner opvragen en die dan niet laten zien ofzo, maar boeien).
vraag je daarbij eens af hoeveel jij betaald krijgt om politieagent te spelen voor Femme & co.
Vraag jezelf eens af wat de scheidslijn tussen 'kritische user' is (waar ik blij mee ben) en 'selectief lezen en gelijk maar even conclusies overdrijven' (waar ik echt niet blij van ben)...
sjeez, wat wordt er weer lekker overdreven gereageerd.. De enige die aangepakt worden zijn de jongens die op het forum bij het minste of geringste flashbannertje (die overigens altijd best rustig zijn) gaan oproepen om blockers te installeren en hoe cool ze wel niet zijn dat zij dat lekker wel hebben...
Heel frappant: vaak zijn dat ook de users die een mindere reputatie hebben (en dan heb ik het dus niet over kritisch zijn op de crew ofzo).
edit:
BTW, dit ben ik totaal niet van je gewend... Ik had ook niet verwacht dat je er een zou hebben overigens.