Ben me banners op GOT en Tweakers kwijt.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:14
De banners zijn der niet, of ze blijven wit of 'De pagina is niet gevonden'. Nu ben ik bezig geweest met het bestand Hosts en het blokken van 'gemene' cookies. Maar tweakers.net heeft altijd toestemming. Hoe krijg ik de banners weer terug??

Powered by KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Je hebt zeker die hosts file van kazaalite gebruikt?
Daar zit idd ook de t.net en webads server in.
Gewoon die file ff doorspitten, en T.net en Webads eruit halen, of gewoon alles eruit gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Packardhell
Op maandag 08 juli 2002 18:50 schreef SH007 het volgende:
Gewoon die file ff doorspitten, en T.net en Webads eruit halen, of gewoon alles eruit gooien.
Ik zal de file ff bekijken.

Powered by KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op maandag 08 juli 2002 18:51 schreef Packardhell het volgende:

[..]

Ik zal de file ff bekijken.
Zorg dan wel dat je ze eruit haalt, anders staat je een ban te wachten:
stukje uit de FAQ
Omdat Gathering of Tweakers (GoT) een gratis dienst van Tweakers.net is wordt er op de pagina's reclame gemaakt. Het weren van deze reclame dmv. Ad blockers e.d. is verboden. Deze reclame zorgt voor het voortbestaan van Gathering of Tweakers en tweakers.net. Overtreding van deze regel kan reden zijn voor directe uitsluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:46

JvS

Ik heb hem zelf ook

Da's nog meer voor de mensen die het actief doen en er dan op het forum mee gaan zitten pochen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Packardhell
Ik heb ze al weer terug, rustig hoor het was een foutje. Dus totaal geen opzet. Ik heb trouwens totaal geen problemen met banners.

Powered by KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Op maandag 08 juli 2002 18:50 schreef SH007 het volgende:
ik heb enkel desktop.kazaa.com in mijn hostsfile staan, die laat ik redirren naar mijn server en daar draait een scriptje die weergeeft hoevel gb ik nog vrij heb, zeer handig :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:33

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

hoe wordt dat gecontroleerd of je wel of geen banners hebt?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-10 01:03
Op maandag 08 juli 2002 22:09 schreef AW_Bos het volgende:
niet, dus alleen als je dat hier meld weten ze het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 08 juli 2002 22:09 schreef AW_Bos het volgende:
Niet, je kunt alleen jezelf in problemen brengen door erover te lullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 08 juli 2002 22:12 schreef Azrael het volgende:

[..]

niet, dus alleen als je dat hier meld weten ze het.
Op dit moment niet nee. Neemt niet weg dat het misschien in de toekomst wel gedaan zal worden. Daar zijn mogelijkheden genoeg voor.

Overigens een beetje een vreemde opmerking als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkroBatik
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-10 12:18

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Op maandag 08 juli 2002 22:15 schreef Nelske het volgende:

[..]

Op dit moment niet nee. Neemt niet weg dat het misschien in de toekomst wel gedaan zal worden. Daar zijn mogelijkheden genoeg voor.

Overigens een beetje een vreemde opmerking als je het mij vraagt.
Die jongen verteld het netjes omdat die de faq heeft gelezen is het weer niet goed :? Rare jongens die modjes :+

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neuj, met dat laatste deel zeg je bijna zoveel als "het is allemaal okee, zolang je het maar niet zegt". Dat is wat ik bedoel ;)
Ik snap wel dat Azrael het niet zo bedoelt, maar zo komt het wel over.

Op dit moment kunnen we er niet makkelijk achter komen, dat wil nog niet zeggen uiteraard dat je dan dus kan gaan lopen blokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:39

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Op maandag 08 juli 2002 22:15 schreef Nelske het volgende:

[..]

sjees, dus ik zou gebanned worden als ik op een gegeven moment genoeg krijg van die Rode-kruis, Scholieren.com, Greenpeace, leerlingen.com, uitlijn ...etc. bannertjes

ik geef toe, jullie hebben momenteel als cmmerciele banners die atari-shirt van e-merchandise en waarschijnlijk is de Dane-ad van tweak-shop ook commercieel relevant, echter het merendeel is domme stoppers.

en uiteindelijk begrijpelijk, banners op een erg interessant forum is gewoonweg niet interessant, zelfs nu ze bovenin staan krijg je het effect dat mensen snel scrollen om de reacties te kunnen lezen, een clickratio van 0.01% lijkt me al heel wat voor GoT

En nu gaan de modjes, die vrijwillig meerdere uren steken in het forum opeens overdreven streng doen over Tnet B.V.'s inkomsten-bron?
sorry maar een beetje overdreven, ga werk doen aan het ontwikkelen van goede commerciele ideeen, dat gemiereneuk over bannerblockers wordt steeds lachwekkender, wil je ruzie met je eigen users prima, ga je gang, maar leg de schuld eens niet bij je users maar eerder bij het gebrek aan commercieel inzicht bij het management van de site als ze financieel nog steeds afhankelijk van banners zijn.
vraag je daarbij eens af hoeveel jij betaald krijgt om politieagent te spelen voor Femme & co.

en nee, ik gebruik geen bannerblocker, omdat ik geen nut zie in het blocken, zo'n springerig dingetjes valt me ook al niet meer op (heb de namen van jullie adverteerders via een aantal reloads moeten opzoeken, wist enkel dat het voornamelijk exchange-dingetjes zijn)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RM-rf je doet hier iets te veel aannames ;) :)

Zeg ik dat het gaat gebeuren?
Nee....ik zeg alleen dat de mogelijkheid er is in de toekomst. Of het daarmee ook ooit zover zal komen, weten alleen de mensen van het MT :)

Op dit moment is het beleid zo dat mensen die hardop gaan lopen blaten dat ze een bannerbllocker consequenties tegemoet kunnen zien. Ik voorzie daar eerlijk gezegd in de toekomst niet heel veel verandering in. Het is niet zo dat we actief achter mensen aan zullen gaan om te controleren of ze wel daadwerkelijk ook netjes banners op hun scherm hebben staan.

Mijn uitbetaling gebeurt puur in het zien dat het forum netjes blijft, de crewmeetings/dingetjes en uiteraard het af en toe verdwaalde complimentje tussen de berg kritiek waar je merendeels mee te maken krijgt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 08 juli 2002 22:53 schreef RM-rf het volgende:

sorry maar een beetje overdreven,
Herstel: Nee jullie reageren overdreven en gaan selectief te werk! Heb je mijn reactie wel gelezen????
Da's nog meer voor de mensen die het actief doen en er dan op het forum mee gaan zitten pochen.
Is dat 'actief als politieagent achter bannerblockers aanzitten als moderator?
ga werk doen aan het ontwikkelen van goede commerciele ideeen, dat gemiereneuk over bannerblockers wordt steeds lachwekkender, wil je ruzie met je eigen users prima, ga je gang, maar leg de schuld eens niet bij je users maar eerder bij het gebrek aan commercieel inzicht bij het management van de site als ze financieel nog steeds afhankelijk van banners zijn.
Het heeft ook helemaal niets te maken met dat soort dingen, en het zijn niet de mods die het bedenken of invoeren en het heeft al HELEMAAL niets te maken met het forum of het beleid daarop en het wegjagen van users. (ik denk trouwens dat we hooguit 40 man wegjagen als er zo'n check komt, waarvan ik niet eens zou weten hoe die moet, volgens mij kan je ook best een banner opvragen en die dan niet laten zien ofzo, maar boeien).
vraag je daarbij eens af hoeveel jij betaald krijgt om politieagent te spelen voor Femme & co.
Vraag jezelf eens af wat de scheidslijn tussen 'kritische user' is (waar ik blij mee ben) en 'selectief lezen en gelijk maar even conclusies overdrijven' (waar ik echt niet blij van ben)...

sjeez, wat wordt er weer lekker overdreven gereageerd.. De enige die aangepakt worden zijn de jongens die op het forum bij het minste of geringste flashbannertje (die overigens altijd best rustig zijn) gaan oproepen om blockers te installeren en hoe cool ze wel niet zijn dat zij dat lekker wel hebben...

Heel frappant: vaak zijn dat ook de users die een mindere reputatie hebben (en dan heb ik het dus niet over kritisch zijn op de crew ofzo).

edit:
BTW, dit ben ik totaal niet van je gewend... Ik had ook niet verwacht dat je er een zou hebben overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Banners zijn niet zo erg, als er popups komen ga ik wel een popup killer gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 08 juli 2002 23:18 schreef Bierkameel het volgende:
Banners zijn niet zo erg, als er popups komen ga ik wel een popup killer gebruiken :)
die komen er niet...

BTW, deze discussie heeft wel een hoog deju vu gehalte gekregen inmiddels. Ik weet dat er nu opmerkingen gaan komen als "jamaar ik mag toch zelf beslissen wat ik mijn PC laat zien" en wij daarop "jamaar wij mogen beslissen wie we toelaten op de site" en dan "jamaar het is een openbare site" en "dat is dan discriminatie en strafbaar" (geloof het of niet, dat is gezegd :z :o).

Annyway, we willen niet dat je banners blockt, dat is alles. Wij willen ook niet dat we geluid, popups, megaflitsende dingen en weet ik veel wat hebben... Daar doen we ons best op, veel en VEEL meer dan welke andere site waar mensen van moeten leven dan ook volgens mij. Vandaar dat een bannerblocker en zeker een bijpassende sneer als "ik heb lekker een bannerblocker" erg in het verkeerde keelgat schiet (en dat ik er wat feller op ben, komt omdat een goede vriend van mij ook afhankelijk is van die inkomsten)...

dit is trouwens pas ranzig:
Afbeeldingslocatie: http://hg1.hitbox.com/HG?hc=wf155&l=y&hb=WQ501016I1AE28EN0&cd=1&n=PUT+PAGE+NAME+HERE

Kwam ik vanmorgen tegen en ik dacht gelijk "wat ben ik soms toch blij met normale banners, waar ik de hele dag tegenaan kijk en wat zitten sommige users soms extreem te zeuren daarover, overal krijg je de meest wilde shit, en hier hebben we hooguit een stukkie flash ofzo"...

Maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Op maandag 08 juli 2002 23:18 schreef Bierkameel het volgende:
Popups zijn volgens mij dodelijk voor een site.
Geef mij liever 2 skyscrapers op een pagina dan dat ik een popup moet wegklikken, dat vind ik toch zo irritent. :{

En net als op de FP, mocht er een grote ad mijn scherm binnen rijden dan is de weg naar de refreshbutton snel gevonden. :)
Op maandag 08 juli 2002 23:25 schreef JvS het volgende:
Afbeeldingslocatie: http://hg1.hitbox.com/HG?hc=wf155&l=y&hb=WQ501016I1AE28EN0&cd=1&n=PUT+PAGE+NAME+HERE"
Cool, die wil ik als icoon. ;)
Maar vind je het er als ik niet geloof wat daar in dat plaatje staat?

Edit:

Nou is dat plaatje anders. :?

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
Haha, kut, heb ze ook niet, sorry (dacht al dat het aan jullie lag ;)).

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:33

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ik blok ze gelukkig niet meer

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 08 juli 2002 23:26 schreef bazs2000 het volgende:

Maar vind je het er als ik niet geloof wat daar in dat plaatje staat?

Edit:

Nou is dat plaatje anders. :?
Ik weet niets van de inhoud, lekker vaag dat-ie nu anders is en bij mij hetzelfde :P

de jouwe:
Afbeeldingslocatie: http://hg1.hitbox.com/HG?hc=wf155&l=y&hb=WQ501016I1AE28EN0&cd=1&n=PUT+PAGE+NAME+HERE"

de mijne:
Afbeeldingslocatie: http://hg1.hitbox.com/HG?hc=wf155&l=y&hb=WQ501016I1AE28EN0&cd=1&n=PUT+PAGE+NAME+HERE

Jij hebt gewoon een andere man :P

hier staat de echte iig :P
http://www.digit-life.com/articles/viac31ghzlowend/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Maar ik heb gewoon de URL gebruikt zoals jij deze had gepost.
Lekker vaag vandaag. :P

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:39

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Op maandag 08 juli 2002 23:15 schreef JvS het volgende:

... 'selectief lezen en gelijk maar even conclusies overdrijven' (waar ik echt niet blij van ben)...
je hebt gelijk, sorry; inderdaad heb ik de draad te oppervlakkig gelezen, een user-replie aangezien voor een mod-replie (ben dus toch kleurenblind) en vervolgens Nelske's replie kwam me over als dreigement, wat niet juist lijkt te zijn.

overigens gaat het er niet om dat ik nu niet opeens niet achter sta wat ik gezegd heb, maar inderdaad de toon is niet juist en veels te overdreven.
..op het forum bij het minste of geringste flashbannertje (die overigens altijd best rustig zijn) gaan oproepen om blockers te installeren en hoe cool ze wel niet zijn dat zij dat lekker wel hebben...

Heel frappant: vaak zijn dat ook de users die een mindere reputatie hebben
ik beken, maar was meer een aandringen een bijzonder irritante banner snel te verwijderen, en als ik dan gebanned daarvoor wordt, dan dient Tom mee te gaan hé >:) ;)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-10 01:03
Op maandag 08 juli 2002 22:25 schreef Nelske het volgende:
Neuj, met dat laatste deel zeg je bijna zoveel als "het is allemaal okee, zolang je het maar niet zegt". Dat is wat ik bedoel ;)
Ik snap wel dat Azrael het niet zo bedoelt, maar zo komt het wel over.

Op dit moment kunnen we er niet makkelijk achter komen, dat wil nog niet zeggen uiteraard dat je dan dus kan gaan lopen blokken.
Nee, zo bedoelde ik het inderdaad niet ;)
Ik gaf alleen een antwoord op de vraag van AW_Bos.

Ik blok ze zelf ook niet, k heb er weinig behoefte aan om daar moeite voor te gaan doen (proggies installeren, of misschien kan het ook wel in de firewall), anyway, als het T.net geld oplevert (valt ook tegen geloof ik) laat ik ze graag staan :)
Pagina: 1