Toon posts:

teledump

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg net een reclamefolder van teledump. Daarmee kan je via een 0900 nummer heel goedkoop bellen naar het buitenland. Ik ben ook naar de website geweest: www.teledump.nl gegaan. Wel veel spelfouten, maar het ziet er wel lekker goedkoop uit. Niet dat ik nou veel naar het buitenland moet bellen, maar mijn broer woont sinds kort in Noorwegen en hiermee zou ik hem dus voor 1,8 cent p/m kunnen bellen met hem. :)

Ik vraag niet echt om ervaringen, want ze bestaan geloof ik nog niet zo lang, maar is dit nou echt betrouwbaar, wat denken jullie? Het ziet er niet echt profi uit namelijk. Voor ik echt ga bellen, dan wil ik wel ff weten wat jullie er van denken.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Volgens mij moeten ze bij ieder 0900 nummer van te voren zeggen hoe duur het is, dus dat zou ik iig even checken.

Anders is dat wel te checken bij kpn.

En zelf denk ik dat je het voorjezelf gewoon moet kijken en ervaren hoe de kwaliteit is, omdat het waarschijnlijk wel via internet zal gaan dan heb je misschien wel last van echo enzo.

Verwijderd

Gezien de manier waarop je verbinding maakt met hun lijkt me het allemaal wel te vertrouwen.. Mocht het toch misgaan heb je hier misschien wat aan :Y)
Rights restricted by copyright. See
http://www.domain-registry.nl/whois.php

Domain name:
teledump.nl (second domain)

Organisation:
Telediscount BV
Hoogoorddreef 9
1101 BA AMSTERDAM

Administrative Contact:
M. De Vries
Phone: +31 20 3120604
E-mail: postmaster@teledump.nl

Technical Contact:
M. De Vries
Phone: +31 20 3120604
E-mail: postmaster@teledump.nl

Technical Contact:
Xs4all Noc
Phone: +31 20 3987654
E-mail: hostmaster@xs4all.nl

Registrar:
XS4ALL Internet B.V.
Eekholt 42
1112 XH DIEMEN

Domain Nameservers:
ns.xs4all.nl 194.109.6.66
ns2.xs4all.nl 194.109.9.99

Domain first registered: 23-11-1999
Record last updated: 13-11-2001

Record maintained by: NL Domain Registry
/edit: zie ook net dat het bedrijf al vanaf 1999 geregd is.. zegt ook wel iets over de betrouwbaarheid (en over de beschikbaarheid van gebruikerservaringen). Google dus ;)

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Het ziet er niet onbetrouwbaar uit, en je loopt ook geen risico.

Het enige wat ik vaag vind is dit:
Q: Waarom is Teledump zo goedkoop?

A: Dit komt omdat bij ons alles automatisch gaat. Wij hebben geen telefonische helpdesk, versturen geen rekeningen en hebben zo min mogelijk mensen in dienst.
Dus dwz dat de grootste hoofdkosten van een belbedrijf de service kosten zijn? :?

🌞🍃