Vraag lijkt me duidelijk. Ik ben wel geinteresseerd in een xbox, maar wil hem eigenlijk eerst een keertje huren. Heb echter nog geen videotheek kunnen vinden die de xbox in het assortiment heeft. Zijn er mensen die wel een videotheek hebben kunnen vinden met de xbox in het assortiment? Voor zover ik weet doet videoland niet aan de xbox en filmclub ook niet. Maar dat verschilt misschien per filiaal.
Denk dat dat bij elk filiaal wel hetzelfde is.. Waarom ga je niet naar een winkel om daar ff te mogen spelen?
ik denk niet dat ze xboxen of games gaan verhuren voor een console die zo dramatisch verkocht heeft in Europa.
dan kun je net zo goed het geld op straat gooien
PS2 is gewoon een veel grotere markt bijv. daar valt nog wat te verdienen
dan kun je net zo goed het geld op straat gooien
PS2 is gewoon een veel grotere markt bijv. daar valt nog wat te verdienen
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Hier in Ede bij Video Center verhuren ze wel alle consoles. Dus ook een XboX.
Ga gewoon ff langs bij iemand in de buurt die zo'n doos heeft staan, dat is toch veel makkelijker? 
Het is gelukkig niet zo dat er in elke plaats 1 Xdoos is, dus dat moet met niet te veel moeite heus wel te vinden zijn
Het is gelukkig niet zo dat er in elke plaats 1 Xdoos is, dus dat moet met niet te veel moeite heus wel te vinden zijn
🌞🍃
Verwijderd
is een xbox verhuren wel economisch verantwoord>?
kijk een ipv een xbox opslagruimte kan je 2 ps2's of 3 GC stoppen.
en een xbox is errug gammel
durfde ik vroeger me Megadrive/PS/PS2 letterlijk vcan de tafel te laten vallen durf ik nu me Xbox niet een te verplaatsen (ook mede doordat tie zo zwaar is
)
kijk een ipv een xbox opslagruimte kan je 2 ps2's of 3 GC stoppen.
durfde ik vroeger me Megadrive/PS/PS2 letterlijk vcan de tafel te laten vallen durf ik nu me Xbox niet een te verplaatsen (ook mede doordat tie zo zwaar is
Heb je hier ook harde bewijzen en argumenten voor,Op maandag 08 juli 2002 20:49 schreef Nihonjindeska het volgende:
durfde ik vroeger me Megadrive/PS/PS2 letterlijk vcan de tafel te laten vallen durf ik nu me Xbox niet een te verplaatsen (ook mede doordat tie zo zwaar is)
je stempelt namelijk de xbox af als een gammel ding, terwijl dat niet zo is.
What a fine day for Science! | Specs
hier in omgeving Geldrop/Helmond heb ik em ook nog nergens gezien,
denk dat als ie er is, dat ie dan alleen bij de grote videotheken zal zijn
denk dat als ie er is, dat ie dan alleen bij de grote videotheken zal zijn
Als ik zo is de reacties bekijk wordt de xbox toch blijkbaar wel verhuurd, ik zoek dus nog ff verder. Paar dagen thuis spelen is namelijk leuker dan een uurtje in de winkel. Krijg je ook een iets beter beeld van wat de xbox nou allemaal kan, of het gaat vervelen enz.
Verwijderd
Hier in Leeuwarden verhuren ze XboX spellen, ik geloof ook binnenkort de Xbox zelf. Maar ik weet niet wanneer. Het is tevens bij de Ster Videotheek. Volgens mij gaan ze dat bij alle filialen.
Weet iemand een videotheek in de buurt van Enschede/Hengelo waar ze de xbox verhuren? Wil het namelijk ook wel eens een keertje proberen ..
Verwijderd
Ik heb xbox spellen gehuurd bij de Ster Videotheek in Almere maar daar verkopen ze console (nog) niet.
quick edit/ ze verhuren wel de ps2 dus misschien later wel xbox
quick edit/ ze verhuren wel de ps2 dus misschien later wel xbox
Pagina: 1