And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying
are the best I've ever had.
niemand ?
I find it kind of sad
Kan het zijn dat jou harde schijf een beetje f*cked up is? Daar lijkt het in ieder geval sterk op.
heb het al met andere drives geprobeerd, en daar krijg ik hetzelfde als resultaat...Op maandag 08 juli 2002 19:45 schreef jep het volgende:
Kan het zijn dat jou harde schijf een beetje f*cked up is? Daar lijkt het in ieder geval sterk op.
I find it kind of sad
Is dit vanaf CD ?
zoja, probeer eens een network install te doen (mits je verbinding dat toe staat
).
zoja, probeer eens een network install te doen (mits je verbinding dat toe staat
Verwijderd
heb je al geprobeerd om de files lokaal te mirroren en dat te gebruiken om een ftp/http/nfs install te doen?
Op maandag 08 juli 2002 20:04 schreef RoeLz het volgende:
Is dit vanaf CD ?
zoja, probeer eens een network install te doen (mits je verbinding dat toe staat).
ik doe een een ftp install, heb al van verschillende ftp servers geprobeerd, allemaal dezelfde fout
en het netwerk werkt wel, er is wel degelijk verbinding...
was ik als volgende stap van plan, maar ja, had natuurlijk liever dit prob opgelost gezien...heb je al geprobeerd om de files lokaal te mirroren en dat te gebruiken om een ftp/http/ nfs install te doen?
I find it kind of sad
Het kan weer een verschijning van de FreeBSD 4.6 - ATA bug zijn. Deze wordt gedeeltelijk verholpen (samen met het BSD resolv lek, OpenSSH securitylek, BIND lek en nog wat dingen) in de point release FreeBSD 4.6.1, die gepland staat voor 17 juli.
"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."
eindelijk, gevonden ! 
en eigenlijk was het een 'dom' probleem...
ik connecte met ftp server via proxy, omdat ik dat altijd moet doen als ik een net install doe (cfr. Debian) (gebruik telenet kabel)
maar hier moest het dus niet...
gewoon ftp server intypen was al voldoende om het beestje in gang te krijgen...
en eigenlijk was het een 'dom' probleem...
ik connecte met ftp server via proxy, omdat ik dat altijd moet doen als ik een net install doe (cfr. Debian) (gebruik telenet kabel)
maar hier moest het dus niet...
gewoon ftp server intypen was al voldoende om het beestje in gang te krijgen...
I find it kind of sad
Pagina: 1