[Meuk] nutteloze meuk?

Pagina: 1
Acties:

• Unagi
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-02 22:01

Unagi

Always aware...

Topicstarter
http://www.tweakers.net/meuktracker/2326
m'n reactie reactie spreekt voorzich dacht ik zo, dit is imo geen tweaker software en totaal nutteloos. correct me if i'm wrong

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:22

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Je hoeft het niet te downloaden. Het feit dat iemand die update gesubmit heeft geeft wel aan dat er kennelijk toch tweakers zijn die gebruik maken van dat proggie.

• Unagi

Unagi

Always aware...

Topicstarter
Op maandag 08 juli 2002 17:07 schreef Femme het volgende:
Je hoeft het niet te downloaden.
Mee eens maar ik denk dat er wel wat nutigers gepost kan worden, wat meer tweaker related, kijk eens naar die site en oordeel zelf. Daarnaast duurt het vaak lang voordat er iets in de meuk verschijnt, vinnik opzich niet erg, maar besteed dan wat meer aandacht aan de bios/driver updates ipv dit soort vage software.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:22

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Er wordt de laatste weken weer enorm gemeukt (de afgelopen week alleen al 50 postings). Volgens mij komt alles wat gesubmit wordt dus ook wel online te staan.

Verwijderd

Ik snap het probleem van de topic-starter niet helemaal.Vind je het zonde van de webspace, van de enorme server-kracht die het kost, de Fp die HELEMAAAL vern**kt wordt, is de site nu trager ...?
Ik denk het niet :D, zo storend is het toch niet!

[size=1]ideetje --> misschien zou het wel handig zijn de meuk ietsje beter te sorteren, want als je nu klikt op een overzicht kun je heeeel
lang scrollen.][/size]

• Unagi

Unagi

Always aware...

Topicstarter
Op maandag 08 juli 2002 17:21 schreef hoorn003 het volgende:
Ik snap het probleem van de topic-starter niet helemaal.Vind je het zonde van de webspace, van de enorme server-kracht die het kost, de Fp die HELEMAAAL vern**kt wordt, is de site nu trager ...?
Ik denk het niet :D, zo storend is het toch niet!

<font face="arial" color="#000000" size="1"> ideetje --> misschien zou het wel handig zijn de meuk ietsje beter te sorteren, want als je nu klikt op een overzicht kun je heeeel lang scrollen.</font>
Dit soort software brengt de over het algehele niveau van tweakers gewoon zwaar naar beneden imo, misschien is het mijn fout maar dit is gewoon geen tweakers software

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op maandag 08 juli 2002 17:26 schreef Unagi het volgende:
Dit soort software brengt de over het algehele niveau van tweakers gewoon zwaar naar beneden imo, misschien is het mijn fout maar dit is gewoon geen tweakers software
Dat kun jij wel vinden, maar voor hetzelfde geld roept iemand morgen dat nVidia Detonator beta's altijd ruk zijn en daarom beter niet gepost kunnen worden, omdat de echte tweaker alleen officiële gebruikt.

Je kunt beter te veel dan te weinig hebben, als iets je niet bevalt sla je het gewoon over, en als je iets mist kun je het in de submit gooien :). Er gaan nu heus niet 500 n00bs tweakers.net bezoeken alleen maar omdat ze de volgende update van dat programma ook willen zien.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Jesse
  • Laatst online: 13-03 13:15
Tweakers.net bestaat niet alleen uit Die-Hard die alles wat pc-s betreft zelf kunnen.
Sommige mensen willen geen illegale software. (Jouw fotosoep)
Als jij per se je bios in de meuk wil zien moet je daar gaan submitten. Tweakers.net is afhankelijk van zijn gebruikers voor de content toelevering. Ik submit heel soms nieuws waarvan ik wil dat et meer op de fp komt. Verder ben ik tevreden.

Btw ik vind het een goede zaak dat er veel meuk is. Goed bezig, Meuk posters en submitters!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Meuk kan je toch ook gewoon overslaan?

• Unagi

Unagi

Always aware...

Topicstarter
Op maandag 08 juli 2002 17:31 schreef Wouter Tinus het volgende:

[..]
Je kunt beter te veel dan te weinig hebben
Kwantiteit is belangrijker dan kwaliteit? ik vind dat je als tweakers achter de software moet staan die je post en ihmo is deze software niet echt kwalitatief hoog, maar aangezien jullie het allemaal niet met mij eens zijn zal ik het hierbij laten, toch vind ik het jammer dat dit soort software op een site als tweakers gepost kan worden

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op maandag 08 juli 2002 18:11 schreef Unagi het volgende:
ik vind dat je als tweakers achter de software moet staan die je post en ihmo is deze software niet echt kwalitatief hoog, maar aangezien jullie het alemaal niet met mij eens zijn zal ik het hierbij laten, toch vind ik het jammer dat dit soort software op een site als tweakers gepost kan worden
Euh ja, moeten wij gaan bepalen voor meer dan 60.000 bezoekers welke software ze al dan niet moeten gebruiken? Ik snap dat er relatief weinig mensen zijn die dit programma zullen gebruiken en dat het niet erg bijzonder is, maar het kan toch geen kwaad om het posten? Als het nou zo was dat de rest eronder leed, maar dat is dus niet zo.

We hoeven helemaal niet 'achter' de software die we posten staan want gaan er vanuit dat iedereen voor zichzelf kan nadenken. Misschien is het duidelijk als we jouw denkwijze doortrekken naar het nieuws. "Oh, Windows Blackcomb is uit, niet boeiend, echte tweakers gebruiken Linux en hoeven dat .NET gedoe niet". "Oh, Pentium 4 5,2GHz is uit, nouja post maar niet, ding heeft een multiplier lock, dat willen de tweakers niet".

Nu is het bij nieuws zo dat er meer vraag (onderwerpen) is dan aanbod (nieuwsposters), waardoor dit soort keuzes wel moeten maken (minder extreem though), maar bij meuk is dat op dit moment niet nodig. Als iemand een leuk programma heeft/kent en dat submit voor zijn mede-tweakers, wie zijn wij dan om te zeggen: "nee, dat willen de tweakers niet", terwijl een meukposter makkelijk even een paar regeltjes kan tikken en het online kan zetten?

Professioneel Hyves-weigeraar

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik wilde eigenlijk een nieuw topic openen, maar ik zag deze.
Waarom staan er btw nog updates uit 2000 in? De kans is redelijk groot dat die niet meer relevant is ;)
Kan je geen limit 50 doen, en dan een linkje "show all" erbij zetten?
Pagina: 1