Gister (6-7-2002) was ik een spel aan het spelen en ineens leek het of de computer ging rebooten, alleen daar leek het ook weer niet op want hij bleef hangen.Dus ik de computer uitgezet en opnieuw opgestart, er gebeurde weinig het leek of hij hing.Daarna nam ik een kijkje in de kast omdat msi een "d-led system" heeft.Er branden 4 rode lampjes, dat hield in dat de voeding kapot was volgens het boekje.Maar als je de computer aanzet draaiuh alle 4 de casefans + de cpu koeler.Andere voeding geprobeerd nog steeds hetzelfde,alle kabels eruit getrokkken en weer vast gemaakt.Geen resultaat, geen piep nix zwart beeld monitor springt op oranje en de casefans draaien.Als ik de kabel van de hardeschijf van het moederbord haal maakt hij een ander geluid maar nog steeds 4 rode ledjes.Ik heb diverse dingen geprobeerd processer kan niet te heet zijn geworduh want heb in het bios ingesteld dat als hij 70 graden word de computer automatisch uitgaat.Heb ook het bios gewist, dat hielp ook niet.
Ik heb diverse topics hier gelezen op waar mensen dezelfde problemen hadden als mij, daaruit concludeerden jullie dat het moederbord dood is.Ik zie zelf ook geen andere optie, of de cpu is kapot maar dat zou opzich toch niet kunnen als ik het zo in het bios in heb gesteld???Windows xp gaf ook geen foutmelding gewoon onder een spel deed ie nix meer.
De winkel zegt dat de cpu kapot is (zit geen garantie meer op), maar met normaal gebruik kan ie toch niet ineens kapot gaan
.Als ik de kabel van de hd van het mobo afhaal maakt hij ander geluid.
Nog andere opties als terug sturen
Ik heb diverse topics hier gelezen op waar mensen dezelfde problemen hadden als mij, daaruit concludeerden jullie dat het moederbord dood is.Ik zie zelf ook geen andere optie, of de cpu is kapot maar dat zou opzich toch niet kunnen als ik het zo in het bios in heb gesteld???Windows xp gaf ook geen foutmelding gewoon onder een spel deed ie nix meer.
De winkel zegt dat de cpu kapot is (zit geen garantie meer op), maar met normaal gebruik kan ie toch niet ineens kapot gaan
Nog andere opties als terug sturen