Toon posts:

msi k7t pro dood

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gister (6-7-2002) was ik een spel aan het spelen en ineens leek het of de computer ging rebooten, alleen daar leek het ook weer niet op want hij bleef hangen.Dus ik de computer uitgezet en opnieuw opgestart, er gebeurde weinig het leek of hij hing.Daarna nam ik een kijkje in de kast omdat msi een "d-led system" heeft.Er branden 4 rode lampjes, dat hield in dat de voeding kapot was volgens het boekje.Maar als je de computer aanzet draaiuh alle 4 de casefans + de cpu koeler.Andere voeding geprobeerd nog steeds hetzelfde,alle kabels eruit getrokkken en weer vast gemaakt.Geen resultaat, geen piep nix zwart beeld monitor springt op oranje en de casefans draaien.Als ik de kabel van de hardeschijf van het moederbord haal maakt hij een ander geluid maar nog steeds 4 rode ledjes.Ik heb diverse dingen geprobeerd processer kan niet te heet zijn geworduh want heb in het bios ingesteld dat als hij 70 graden word de computer automatisch uitgaat.Heb ook het bios gewist, dat hielp ook niet.
Ik heb diverse topics hier gelezen op waar mensen dezelfde problemen hadden als mij, daaruit concludeerden jullie dat het moederbord dood is.Ik zie zelf ook geen andere optie, of de cpu is kapot maar dat zou opzich toch niet kunnen als ik het zo in het bios in heb gesteld???Windows xp gaf ook geen foutmelding gewoon onder een spel deed ie nix meer.

De winkel zegt dat de cpu kapot is (zit geen garantie meer op), maar met normaal gebruik kan ie toch niet ineens kapot gaan :o .Als ik de kabel van de hd van het mobo afhaal maakt hij ander geluid.

Nog andere opties als terug sturen :?

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 16:22
Als je nu een hele tijd wacht het cmos cleared en de processor er even af haalt en er weer op zet doet ie het waarschijnlijk weer. Is een enorm kutprobleem met die MSI-bordjes. Maar gelukkig geven ze er drie jaar garantie op dus hoppakee RMA naar MSI krijg je een "nieuwe".

Verwijderd

Nou je bent niet de enige :(
Ik heb het ook gehad met dat K7T Pro2-A bord van mij.
Heb maar een nieuwe besteld.Anders moest ik 5 weken wachten totdat ik hem kon inruilen :r.
Had ik ook geen zin in |:(
Msi... :r on it

• Roel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-08 07:47

Roel

screen -x addict

Dat probleem heb ik ook gehad, 2 moederborden en 2 cpu's kapot. Op 2 verschillende plekken...

Bagger bordjes.. :r :(

Resistance is futile (If < 1 Ohm)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 08 juli 2002 17:12 schreef Roel het volgende:
Dat probleem heb ik ook gehad, 2 moederborden en 2 cpu's kapot. Op 2 verschillende plekken...

Bagger bordjes.. :r :(
Dus kan door het moederbord de cpu kapot gaan :?

• Mysteryman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:29

Mysteryman

kan jij wat ik kan...

wtf... (mag je dat zeggen eigelijk...???)

iedereen heeft wel eens negative ervaringen met merken... SO WHAT... ik heb ook MSI en het draaid
PERFECT!

Everybody happy??? I soon change that here we go...

Verwijderd

Topicstarter
ow jah dit is btw m'n 2e msi-k7t pro in de vorige zat een fabrieksfout :r

Snap nu wel waarom ze 3 jaar garantie geven ;), dit moederbord gaat nog amper 3 jaar mee :(

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:13

martincm

[Android 14!]

Mijn MSI k7t pro was ook overleden. De AMD duron 600 deed het in me nieuwe Gigabyte 7vrxp prima alhoewel ik heb hem ingewisseld voor een duron 1,2 ghz. Trouwens bij mij viel die ook uit bij het spelen van een spel, GTA 3 om precies te zijn. Wat vaag is dat toch. Ik had echter wel de bios al eens geflashed, miss jij ook waar je voltages omhoog zijn gekrikt, ik weet t anders ook niet. Naar mijn inziens moet je proc het nog gewoon doen, die van mij wel in ieder geval.

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 08 juli 2002 18:49 schreef martincm het volgende:
Mijn MSI k7t pro was ook overleden. De AMD duron 600 deed het in me nieuwe Gigabyte 7vrxp prima alhoewel ik heb hem ingewisseld voor een duron 1,2 ghz. Trouwens bij mij viel die ook uit bij het spelen van een spel, GTA 3 om precies te zijn. Wat vaag is dat toch. Ik had echter wel de bios al eens geflashed, miss jij ook waar je voltages omhoog zijn gekrikt, ik weet t anders ook niet. Naar mijn inziens moet je proc het nog gewoon doen, die van mij wel in ieder geval.
Jah nu krijgen we het helemaal.Ik was ook gta 3 aan ut doen.Ik heb ook me bios geflashed naar het 1na laatste bios.Maar hij deed ut wel daarna dus kan eigenlijk kan het aan de bios flash ook niet liggen.

Of me proc het doet weet ik niet, maar heb jij een nieuw moederbord gehad :? En zow jah welke ver. 2 :? of gewoon ver.1 :?
Pagina: 1