Toon posts:

welke cooler??en hoe moet ik hem plaatsen

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
yow
ik heb een msi k7t266 pro2 mobo en een xp 1700+ maar mijne processor word te warm en hij gaat trager ook.ik ben een nieuwe cooler aan het zoeken maar ik weet niet goed de welke.en hoe moet ik hem dan plaatsen?kan iemand mij dat stap voor stap uitleggen.

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

hmm...

search ?

Verwijderd

Topicstarter
hoe bedoel je? search ?? kan iemand mij geen sugestie geven ?? en een volledige uitleg om die cooler te instaleren.
zelf had ik gedacht aan een volcano 7+
is dit dan wel een goede keus ?

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-02 20:59
Dit bedoeld hij

• Kawa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:36
zit altijd een manual (of stuk dat door kan als pleepapier) bij hoe het moet

Verwijderd

Topicstarter
ja man hebbek al eens gezien mer ik snap er geen kloten van.die zoekt toch gwoon andere topics over u onderwerp. of niet.

kun je niet gwoon een goe sugestie geven ? en mij uitlegge hoe ik hem moet instaleren.

Verwijderd

Op maandag 08 juli 2002 16:25 schreef addic het volgende:
ja man hebbek al eens gezien mer ik snap er geen kloten van.die zoekt toch gwoon andere topics over u onderwerp. of niet.

kun je niet gwoon een goe sugestie geven ? en mij uitlegge hoe ik hem moet instaleren.
Wat ze bedoelen is dat je eerst even zelf moet zoeken.
Als je dan iets specifieks niet snapt dan kan je het vragen.
Nu weet niemand wat je wil.
Wat bedoel je bijvoorbeeld met te warm?
Wat snap je niet? Hoe je hem erop zet, hoe je hem aansluit, waar je hem koopt?
Volg je me een beetje?

Verwijderd

Topicstarter
met te warm bedoel ik dat men processor 55° word zonder iets te doen.
en ik ben van plan van een volcano 7+ te kopen.is dit wel een goede cooler voor mijn XP 1700+ ??
maar hoe moet ik mijn cooler die ik nu heb eraf nemen? en hoe moet ik die paste eraf krijgen ? en is het nodig van artic silver 3 te kopen ? en hoe moet ik de nieuwe cooler plaatsen ?

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Kijk eens op de site van thermaltake, staat een duidelijke handleiding op...

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06-2025
Op maandag 08 juli 2002 16:36 schreef addic het volgende:
en ik ben van plan van een volcano 7+ te kopen.is dit wel een goede cooler voor mijn XP 1700+ ??
maar hoe moet ik mijn cooler die ik nu heb eraf nemen? en hoe moet ik die paste eraf krijgen ? en is het nodig van artic silver 3 te kopen ? en hoe moet ik de nieuwe cooler plaatsen ?
Als je zo'n zware koeler erop wil ga dat dan niet zelf doen als je d'r geen verstand van hebt. Gewoon je PC kast meenemen (of alleen je mobo) en in de winkel erop laten zetten, is nog vaak gratis ook.

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Verwijderd

Kijk eens, zo heb je er wel wat aan. ;)
Overigens kan je ook een Zalman overwegen, die heb ik zelf op een Athlon XP 1800. Is daarnaast ook nog erg stil :)

Koelpasta krijg je eraf met een wattenstaafje en (pure) alcohol.

Verwijderd

Niet te duur : Spire
Wat duurder : Zalman, Silverado, Alpha.
HEEL BELANGRIJK !!!! Zorg voor minimaal 2 fans die de warme lucht uit je kast zuigen anders werkt geen enkele koeler goed.

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
ja dat is een hele goede koeler
kan iedereen erop doen zonder echt risico, gewoon doen

thermalright ax-7, thermaltake volcano 7+, pal8045, zalman, swiftech

http://64.85.13.100/coolercomp.htm
goeie coolerroundup

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:42

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Graag even de FAQ van processors en moederborden lezen.
[topic=378757/1/25]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• STi
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-08-2024

STi

Als je een koeler wilt die er extreem makkelijk op te zetten is moet je 'es gaan kijken voor een globalwin TAK68. Die beugel die er bij zit is echt n00b proof... (en hij koelt ook niet slecht).

• ShockRaver
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-02 20:40
omg koop een kooler ofzo vulcano 7 = just fine daarbij krijg je ook een BLAADJE HOE je hem erop moet rossen... kom je er dan nog niet uit... neem dan contact op met ons en vertel je PRECIESE probleem

AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:07
Gebruik ff de search, knopje bovenaan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.