Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers
Ik heb ff gesearched en je komt genoeg topics tegen.
Als je toch aangepakt wordt krijg je een limiet van 5 Gyg.
Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Valt nogal mee. Aan een Gig per dag zit je zo, daar hoef je verder weinig voor te doen. Surfen, verversen van de active desktop en het checken op e-mail is al een paar honderd Mb per dag. Dan heb je nog niks gedownload.Op maandag 08 juli 2002 15:21 schreef AW_Bos het volgende:
35 gigabyte gedownloadt? Is dat niet errug veel?
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Wat doe jij dan precies om dit te halen? 1 gig per dag is minimaal 1 iso per dag lijkt me. Of veel mp3's of streaming mp3 dat schiet ook wel aardig op.
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Eh, streaming radio heb ik ook wel eens aan staan ja. Maar meestal maar een paar uurtjes per dag. Echt breedband kan ik de stream van Radio 3 ook niet meer noemen (ze hebben een betere gehad).Op maandag 08 juli 2002 15:26 schreef intert0y het volgende:
nou als ik de hele dag surf, meel check en veel chat dan kom ik echt niet aan de paar honderd mb hoor?
Wat doe jij dan precies om dit te halen? 1 gig per dag is minimaal 1 iso per dag lijkt me. Of veel mp3's of streaming mp3 dat schiet ook wel aardig op.
300 Mb zit ik zo aan, dan heb ik echt nog niks gedownload. Om de minuut worden er een sloot mailboxen doorgelopen en op de desktop staan wat pagina's die regelmatig updaten. En ik gebruik mijn browser vrij veel. En een paar uurtjes streaming radio dan inderdaad
/▌
wat een BULLSHIT...Op maandag 08 juli 2002 15:25 schreef Marzman het volgende:
[..]
Valt nogal mee. Aan een Gig per dag zit je zo, daar hoef je verder weinig voor te doen. Surfen, verversen van de active desktop en het checken op e-mail is al een paar honderd Mb per dag. Dan heb je nog niks gedownload.
pagina's zijn vakk niet groter dan een hand vol Kb's.
je active desktop zal ook geen complete mb's in beslag nemen, en email.. bwa.. je mail email size is 10 mb, en die heb ik zelden vol zien zitten, en dan nog.. 10 mb! dan zou je 100 keer een volle mailbox moeten binnenhalen voor 1 gb.
I want to live forever, so far.. so good.
die streaming radio die doet het hem, de rest is zo goed als geen traffic.Op maandag 08 juli 2002 15:34 schreef Marzman het volgende:
[..]
Eh, streaming radio heb ik ook wel eens aan staan ja. Maar meestal maar een paar uurtjes per dag. Echt breedband kan ik de stream van Radio 3 ook niet meer noemen (ze hebben een betere gehad).
300 Mb zit ik zo aan, dan heb ik echt nog niks gedownload. Om de minuut worden er een sloot mailboxen doorgelopen en op de desktop staan wat pagina's die regelmatig updaten. En ik gebruik mijn browser vrij veel. En een paar uurtjes streaming radio dan inderdaad
I want to live forever, so far.. so good.
Ik heb nooit gezegd dat je 1 Gb haalt zonder grote bestanden te downloaden, alleen dat je het makkelijk haalt.Op maandag 08 juli 2002 16:21 schreef Warbringer het volgende:
[..]
wat een BULLSHIT...
pagina's zijn vakk niet groter dan een hand vol Kb's.
je active desktop zal ook geen complete mb's in beslag nemen, en email.. bwa.. je mail email size is 10 mb, en die heb ik zelden vol zien zitten, en dan nog.. 10 mb! dan zou je 100 keer een volle mailbox moeten binnenhalen voor 1 gb.
Met mail haal ik trouwens regelmatig flinke bestanden binnen. Enkele familieleden van me zitten net aangesloten op @Home en die hebben nog niet helemaal door wat een normale bestandsomvang is voor e-mail. Verschillende mailtjes van 30 Mb zijn geen uitzondering (nee, mijn mailbox is niet begrensd op 10 Mb)
Die was ik inderdaad vergeten mee te tellen. Hoewel ik denk dat dit ook 'slechts' in de tientallen Mb's (twee uurtjes stream radio 3) zal lopen en niet in de honderden. Toch geeft mijn DU Meter meestal meer dan 300 Mb aan op dagen dat ik echt niks bijzonders heb gedaan.Op maandag 08 juli 2002 16:22 schreef Warbringer het volgende:
[..]
die streaming radio die doet het hem, de rest is zo goed als geen traffic.
/▌
je hebt geen data lemiet, tot je overmatig gebruikt hoeveel dat is, geen f**king idee dat weet ook niemand want dat verschild ook elke x (volgens mij prutsen ze maar wat aan bij Chello en graaien ze maar wat random in de klant bestanden bak)
als je emaal waarschuwing hebt gehad dan heb je limiet van 5 gig voor 1 maand ga je daar over heen, sluiten ze je af en dan moet je weer geld dokken voor allerlei troep (lees eerdere topics)
en dan sluiten ze je weer aan met weer ander data lemiet.
een goede vriend van me heeft zo een brief gehad, na dat we wat er over gepraat hadden, hij wist presies dat ie 56 gig gw download had, hij gebruikte DU
en bel naar de HD en vraag why je die brief gehad heb en dat er 56 gig op stond. stel dan gewoon wat n00b vragen "gig wat is dat? "
"ik MSN alleen hoor meneer"
"heel veel data verkeer ik weet van niks hoor"
"hoe kan ik zien hoeveel ik gebruik dan?"
chello HD er:dat staat in die brief "
"ja maar hoe kan ik dat op mijn computer zien? " "
installeer een programatje wat dat bij houd"
"hoe moet ik dat doen dan? hebben jullie daar geen dienst voor ofzo?"
chello HD: emm nee meneer
"das lekker dus ik mag niet meer dan een bepaald data iets verstoken maar ik kan nergens zien hoeveel ik atm verstook"
chello HD er: emm emm
"en hoe zit dat nu met die brief dan!!!"
chello HD er we gaan het voor u uitzoeken meneer, u hoort nog van ons.
vervolgens nooit meer wat gehoord en zelfde maand nog is 30 gig verstookt
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
maar ben straks toch op vakantie dus echt veel data verkeer zal er dan niet zijn. hoop dat ik internet daarna weer gewoon kan gebruiken anders gaan we wel over naar adslmet iig een 100GB limiet.
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.