Not trying to pretend the enemy that I am.
Deze hoort eerder thuis in LA imo.
SM -> LA
SM -> LA
https://fgheysels.github.io/
[topic=544977]
omdat niets met P&W te maken heeft, maar omdat het html is.
Open je topic dus in W&G. (het staat er niet superduidelijk, maar je kan het er wel uit opmaken. In de FAQ's staat ook dat html bij W&G thuishoren, [forum=13] dus).
omdat niets met P&W te maken heeft, maar omdat het html is.
Open je topic dus in W&G. (het staat er niet superduidelijk, maar je kan het er wel uit opmaken. In de FAQ's staat ook dat html bij W&G thuishoren, [forum=13] dus).
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
[topic=397053/1/25]
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Jij wilt bepaalde html laten outputten toch?
Dan moet je ervoor zorgen dat je asp dat output, lijkt me niet dat dat moeilijker is dan welke willekeurige andere output...
Dan moet je ervoor zorgen dat je asp dat output, lijkt me niet dat dat moeilijker is dan welke willekeurige andere output...
vriendelijke vriend meneer de topicstartert: [topic=545082/1/100] dit is dus niet de bedoeling
Of bedoelt hij dit:
code:
1
| <INPUT NAME="search" VALUE="<%if strSearch <> "" then%><%=strSearch%><%else%>%<%end if%>"> |
Dit even c/p uit dat verkeerde topicEn ook hier is mijn topic gelocked zonder een goed antwoord te hebben gekregen. In de VALUE run ik code, hier kan ik dus nooit als standaard waarde een %-teken in plaatsen aangezien dan mijn code niet wordt gerunned. Blijkbaar heeft niemand dat in de gaten. Op deze manier zal dit topic dus continu worden gelocked na één of twee 'domme' antwoorden te hebben gehad die het probleem dus niet oplossen zoals ik hierboven al duidelijk heb geprobeerd te maken. Persoonlijk ben ik nogsteeds van mening dat het in P&W thuis hoort aangezien het stukje code in het VALUE veld onder ASP valt en niet onder HTML.
Als je dat nou ook even in je andere post had gemeld, dan was dat iig duidelijker geweest. Overigens begreep ik uit die sluitpost ook dat het topic in [forum=13] gestart zou moeten worden!
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
De vraag is dus, wat wil je dan als value="%" niet goed is 
Dat word dus niet duidelijk uit je topic.
Dat word dus niet duidelijk uit je topic.
dat krijg je als ik "aardig" ben en een keer een correcte antwoord geeft.
Misschien een wat minder aardige reply zou beter geholpen hebben.
Misschien een wat minder aardige reply zou beter geholpen hebben.
Zou dat beter geweest zijn?Als je in je programmeertaal dat is in dit geval Visual Basic Script de variabele controleert of er wat instaat weet je of er wat instaat, als er nou niets instaat, zet je in die variabele zelf een procent teken.
Hierdoor kan je de inhoud van deze variabele in de value van je input box zetten, waardoor deze automatisch wordt gevuld met de waarde uit die variabele.
Mocht dit nou niet lukken, zou je kunnen beslissen om een uitvoer te genereren buiten de input box zodat je kan zien welke waarde je variabele heeft op welk moment in je code, hierdoor kan je je eigen code heel netjes debuggen, waardoor je heel makkelijk je fout kan vinden, daardoor kan elke programmeur zijn foutjes ontdekken.
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Hoe je een standaard waarde in een input box IS HTML, echter is het zo'n simpel probleem dat zo'n vraag ook in [forum=13] gesloten zou worden, het is immers basic HTML.Op maandag 08 juli 2002 16:24 schreef JvS het volgende:
[..]
Overigens begreep ik uit die sluitpost ook dat het topic in [forum=13] gestart zou moeten worden!.
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
maak je submitknop een javascript die voor de waarde in dat veld eerst een procenttekentje zet en daarna het form submit.
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
^^^
Waarom zo moeilijk doen
Als je toch wil dat de gebruiker niks kan invullen, maar dattie alleen op een % zoekt, dan hoef je toch geeneens een formfield te maken
Of iets anders. Maak gewoon in ASP een functietje die checkt of er in de formfield iets staat. Zo niet, dan maak je een SQL die op % zoekt en geef je meteen het resultaat weer.
Veel simpeler en efficienter.
Waarom zo moeilijk doen
Als je toch wil dat de gebruiker niks kan invullen, maar dattie alleen op een % zoekt, dan hoef je toch geeneens een formfield te maken
Of iets anders. Maak gewoon in ASP een functietje die checkt of er in de formfield iets staat. Zo niet, dan maak je een SQL die op % zoekt en geef je meteen het resultaat weer.
Veel simpeler en efficienter.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Ondertussen heeft Arie hem voor de 4x gepost 
[topic=545572/1/100]
[topic=545572/1/100]
[quote]Op dinsdag 09 juli 2002 10:50 schreef Glimi het volgende:
[topic=545572/1/100]
on it
[topic=545572/1/100]
on it
Ik vraag me af of ie eigenlijk wel weet dat dit het enige topic over dit probleem is dat nog open is
....
Gelieve in dit topic niet over oplossingen van zijn problemen te praten iig.. We zijn hier wel in LA..
Gelieve in dit topic niet over oplossingen van zijn problemen te praten iig.. We zijn hier wel in LA..
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Pagina: 1