Weet iemand wanneer chaos flusht? Ik heb op DPC.nl de list bekeken, maar bij chaos staat niks bij! ook niet dat ie aan het sparen is (mogen megaflushes nu nog wel?) en weet iemand wanneer dutchman terug is?
Die spaart niet en stuurt alles direct door naar Distributed.net. Waar heb je precies gekeken trouwens? Ik kan op dutchpowercows.org geen verkeerde informatie vinden, maar als er iets fout staat is het wel handig om dat aan te passen.
Dutchman komt als het goed is zaterdag weer terug.
Dutchman komt als het goed is zaterdag weer terug.
Zaterdag pas ?!?!? Jemig hey en dan duurt het zeker ook nog weer eens een dag voordat z'n server weer up & running is...zucht 
Ja kijk ik had namelijk graag bij de 20000 geflushed op dutchman's proxy, ik wil het niet via een andere doen omdat ik er nog een beetje lol aan beleef door flink in zijn lokale stats te stijgen dan (van 72e naar 50e ofzo
).
De stats van D.net boeien me namelijk allang geen ene hol meer aangezien als ik daar bijv 10k flush er maar 7 aankomt ofzo
en ik daar toch altijd wel rond de 25000e plaats blijf hangen
, das nou niet bepaald iets om trots op te zijn ofzo.....
Ja kijk ik had namelijk graag bij de 20000 geflushed op dutchman's proxy, ik wil het niet via een andere doen omdat ik er nog een beetje lol aan beleef door flink in zijn lokale stats te stijgen dan (van 72e naar 50e ofzo
De stats van D.net boeien me namelijk allang geen ene hol meer aangezien als ik daar bijv 10k flush er maar 7 aankomt ofzo
Nou, als het goed is is het alleen zijn modem dat een schopje nodig heeft, zijn server zal het wel gewoon nog doen.Op maandag 08 juli 2002 19:45 schreef flipjevandejam het volgende:
Zaterdag pas ?!?!? Jemig hey en dan duurt het zeker ook nog weer eens een dag voordat z'n server weer up & running is...zucht
Het is sinds hij over is op ADSL namelijk al een paar keer voorgekomen dat zijn modem na een disconnect niet meer automatisch reconnecte...
* Hagar schopt de provider en modem van dutchmanOp maandag 08 juli 2002 23:10 schreef Blistimo het volgende:
[..]
Nou, als het goed is is het alleen zijn modem dat een schopje nodig heeft, zijn server zal het wel gewoon nog doen.
Het is sinds hij over is op ADSL namelijk al een paar keer voorgekomen dat zijn modem na een disconnect niet meer automatisch reconnecte...
Ik wil weer stats
Nou ja, dan maar wat langer sparen
Nu ook zonder stropdas