Ik heb voor een website een popup window gemaakt mbv javascript. De website word netjes geopend in een popup scherm in het midden van het scherm (ongeacht resolutie) en je hebt geen titelbar, hij is niet resizeable, geen andere knoppen, helemaal nix alleen de webbie in de window.
Nu heb je dus dat scherm en rechtsboven in alleen het minimaliseer streepje, het maximaliseer hokje en het kruisje om het scherm te sluiten. Nu heb ik de volgende vraag: Weet iemand hoe ik het hokje om te maximaliseren kan uitschakelen???????
Als je namelijk die webbie leuk opent in een popup window en vervolgens op het maximaliseer hokje drukt dan is het popup principe weg en is de website eigenlijk nix meer waard
Wie kan mij helpen en weet een manier/de code om het maximaliseer hokje uit te schakelen????
Nu heb je dus dat scherm en rechtsboven in alleen het minimaliseer streepje, het maximaliseer hokje en het kruisje om het scherm te sluiten. Nu heb ik de volgende vraag: Weet iemand hoe ik het hokje om te maximaliseren kan uitschakelen???????
Als je namelijk die webbie leuk opent in een popup window en vervolgens op het maximaliseer hokje drukt dan is het popup principe weg en is de website eigenlijk nix meer waard
Hican.net | IT Blog about all that is interesting.