[Java] File verwijderen

Pagina: 1
Acties:

• Potatoman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:00
Ik weet dat je heel simpel File.delete() kan doen om een file te verwijderen, maar dan wordt hij gelijk verwijderd, en dat wil ik eigenlijk niet.
Ik wil eigenlijk dat de file die verwijderd wordt in de prullenbak gezet wordt. Nu kan ik dan ook gewoon de file kopieren naar de recycled map, maar dat is nogal platformafhankelijk en vind ik een vage oplossing.

Is er een 'officiële manier' om een bestand in een prullenbak te gooien ( :) )?

The cyclographing developer

• wasigh
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Heeft elk platform dan een recycled map?

• Potatoman
Op maandag 08 juli 2002 14:57 schreef wasigh het volgende:
Heeft elk platform dan een recycled map?
Nee, dat bedoel ik juist. In windows, als je een bestand weghaalt, wordt deze in de prullenbak gestopt. Ik zoek een methode waarbij het te verwijderen bestand hier in wordt gestopt ipv 'echt' verwijderd :)

Verwijderd

Als je hem moved naar Recycle Bin (zoiets heet ie) endan als ie in de prullenbak staat delete :)

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Als je applicatie iets in de prullenbak moet gooien, dan moet je dat gewoon zeker weten en anders moet je hem laten staan.

Ik zie het nut niet van een recycled folder eigenlijk :)

• Potatoman
Op maandag 08 juli 2002 15:14 schreef Glimi het volgende:
Als je applicatie iets in de prullenbak moet gooien, dan moet je dat gewoon zeker weten en anders moet je hem laten staan.

Ik zie het nut niet van een recycled folder eigenlijk :)
Dan zie jij het nut niet in van de windows prullenbak :?
Ach ja, het is geen groot probleem, dan move ik hem wel naar de recycled map, ik vroeg me alleen af of er geen betere oplossing was...

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Op maandag 08 juli 2002 15:17 schreef Potatoman het volgende:
Dan zie jij het nut niet in van de windows prullenbak :?
Ach ja, het is geen groot probleem, dan move ik hem wel naar de recycled map, ik vroeg me alleen af of er geen betere oplossing was...
Ik verwoorde het verkeerd:
Waarom wil je een applicatiebestand verhuizen naar de prullenbak van windows, als je iets weg wilt hebben moet je het zeker weten.
Het gebruiken van een Recyled folder voor je eigen app. zie ik zeker het nut wel van in.
Pagina: 1