Toon posts:

[redhat 7.3] problemen met de installer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb problemen met het installeren van redhat 7.3.
Ik heb de goede iso's gedowload, de md5 was goed, maar als ik een mediacheck uitvoer zijn ze weer niet goed :?

Als ik gewoon probeer om na het booten te installen (enter) dan crasht hij nadat hij xfree heeft gestart.

Ik heb het ook geprobeerd in lowres-mode, dat gaat gedeeltelijk goed, totdat hij tijdens het kopieren van de bestanden de volgende error geeft: There was an error installing glibc-2.2.5-34 .

Ik heb de search al geprobeerd, maar ik kan er nogsteeds geen antwoord op vinden. Hoe kan het dat de iso's als ze volgens md5 wel goed zijn niet goed zijn volgens mediacheck? Of ligt het misschien ergens anders aan?

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
dan crasht hij nadat hij xfree heeft gestart.
da's dus na de installatie :?

dan kan het op brakke hardware duiden...
denk aan geheugen/mobo/cdromspelert

Verwijderd

Probeer het eens met CD's van een ander merk..

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, maar hij loopt dus tijdens de installatie vast.

Maar ik heb mediacheck intussen op een andere pc uitgeprobeerd en daar geeft hij aan dat de cd gewoon goed is :? Ik ga nu dus een andere cdrom drive aansluiten in de hoop dat die de cd's wel goed kan lezen...

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
Op maandag 08 juli 2002 15:33 schreef NeoKenobi het volgende:
Bedankt, maar hij loopt dus tijdens de installatie vast.

Maar ik heb mediacheck intussen op een andere pc uitgeprobeerd en daar geeft hij aan dat de cd gewoon goed is :? Ik ga nu dus een andere cdrom drive aansluiten in de hoop dat die de cd's wel goed kan lezen...
hoeveel reepjes ram zitten er in die bak ? , haal er desnoods eens 1 uit,

vaak krijg je dit soort problemen met 'brak' geheugen namelijk

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het met de dvd drive geprobeerd die mediacheck wel goed runt, maar nogsteeds loopt hij gewoon vast....

De ene keer gaat hij rebooten als hij xfree opstart en de andere keer kan hij sommige packages niet vinden :?

Dan ga ik nu het geheugen proberen, wat erin zit weet ik zo niet uit mijn hoofd, maar het is een amd k6-2 450 systeem met 128 mb.
Pagina: 1