Toon posts:

[Eagle] zoek even wat tips voor auto routing

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
probeer ff wat afleiding te zoeken dus ben nu bezig met een printplaatje te routen alleen lukt hij niet 100% ik wil het enkel zijdig houden

Afbeeldingslocatie: http://213.51.87.235/upload/images/84.jpg

iemand idee hoe dit op telossen, moet ik de print op stelling wijzigen ofzo?

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Het zijn maar 3 draadjes?
Misschien niet zo mooi, maar werkt wel. Gewoon kleine draadjes solderen op de connector en verbinden. :)
Zo gaat ik het ook doen :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 08 juli 2002 14:31 schreef insan1ty het volgende:
Het zijn maar 3 draadjes?
Misschien niet zo mooi, maar werkt wel. Gewoon kleine draadjes solderen op de connector en verbinden. :)
Zo gaat ik het ook doen :)
ja dat d8 ik ook al, maar hoe doen ze dat met moederboars dan wel niet :D, ik bedoel dit is een eenvoudige schakkeling :)

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-07 16:49

Corn

Raar jongetje

Nee, je moet kunnen instellen dat er ook draadbruggen gemaakt kunnen worden, want dat kan blijkbaar niet anders. (Of 2 zijdig) Als dat niet kan dan hou je gewoon wat je nu hebt, maar dan maak je zelf gewoon met bruggen die sporen.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 08 juli 2002 14:33 schreef Cornholio2001 het volgende:
Nee, je moet kunnen instellen dat er ook draadbruggen gemaakt kunnen worden, want dat kan blijkbaar niet anders. (Of 2 zijdig) Als dat niet kan dan hou je gewoon wat je nu hebt, maar dan maak je zelf gewoon met bruggen die sporen.
ja, hoe moet ik bruggen aan zetten? :)

• Neptunus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-06 10:00
Zijn er misschien mensen die voor beeld instellingen kunnen posten. Ik heb er namelijk ook meebezig en zit met het zelfde probleem als de topic starter.

Misschien een idee op een tutorial op te zetten voor de tweakers die gebruik maken van dit programma.

Er is wel een tutorial te downloaden op de site het het programma, maar iets op het gebied zoals de meesten van ons dit programma zouden gebruiken is misschien we handig.

tutorial-eng.pdf

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 08 juli 2002 14:36 schreef Neptunus het volgende:
Zijn er misschien mensen die voor beeld instellingen kunnen posten. Ik heb er namelijk ook meebezig en zit met het zelfde probleem als de topic starter.
ja want er is nogal at in te stellen je kan zo alles loaden met een file

Verwijderd

Topicstarter
niemand? :?

• Neptunus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-06 10:00
Op maandag 08 juli 2002 16:34 schreef Egberttheone het volgende:
niemand? :?
Jammer dat nog iemand tips of een beschrijving heeft gegeven, mik denk dat er genoeg mensen zijn die met eagel werken. Ach ja misschien komt het nog wel.

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-06 12:25

AcouSE

Swedish Chef

Wat je kan doen is dubbelzijdig routen, met de costs voor via's en top layer op 9999 o.i.d. Dan zal 'ie wel op hetzelfde uitkomen, maar dan met die drie baantjes in de top layer. Als je dan vervolgens alleen de bottom layer etst, kun je de via-pads gewoon als soldeereilandjes voor je bruggen gebruiken. Of je route ze gewoon ff voor hand in de top layer.

Ik heb ook een vraagje trouwens: hoe maak je een plane (polygon) en verbind je die met een signaal (bijv. gnd)?

Verwijderd

Topicstarter
heb al iets gevonden op de site van eagle staat ook ergens een singlelayer egine :) en die doet het goed. hij maakt alleen killo's bruggen aan :r

• the12be
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 15:37
als ik iets moet routen, doe ik meestal de standaart instellingen, maar dan de grid op 25 of 10 (ligt aan hoe breed je je sporen maakt).

en de logische dingen met de hand routen.
Ik heb ook een vraagje trouwens: hoe maak je een plane (polygon) en verbind je die met een signaal (bijv. gnd)?
polygon maken, en dan renamen naar gnd, of waar je m ook maar mee wil verbinden.

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08 16:28

ThaHandy

Discovery Channel

iemand ff een simple FAQ maken?

schema -> route -> print

wat je dan moet doen enzow (instellingen) :?

schema oke...
route en printje :? :?
Pagina: 1