[geheugen voor 6P] werkt het met parity sim?

Pagina: 1
Acties:

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
ik heb een hp laserjet 6P, waar 2 mb geheugen in zit. Er zijn nog 3 vrije geheugenbanken over. Ik heb zelf nog een paar 16 en 32 mb simmetjes met parity. Kan ik deze erin doen? Ik heb al even geprobeerd, en het past erin, maar ik durf de printer niet aan te zetten.

Het probleem met de printer is namelijk dat er geen manual bij zit en dat die bij HP ook niet meer te vinden is.
Weet iemand dus of dit gaat werken? (en of er iets mis kan gaan als ik het gewoon probeer)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:23

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Check ff het type geheugen dat er in zit. VOlgens mij moet het gewoon kunnen, maar pin me er niet op vast. Gewoon testen is het advies.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• RdB_IA
  • Niet online
die 2 mb die erin zit is intern, ik zie het niet zitten. Maar als het niet werkt, is er dan niet een risico dat er iets kapot gaat? De printer doet het ook prima met 2 mb, maargoed, ik heb het geheugen toch liggen en meer is altijd beter.
Maar een printer die werkt is weer beter dan een kapotte printer.

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Search by HP

[url="http://www.google.de/search?q=manual+"laserjet+6p""] Search by Google[/url]

:?

==
hoi

Verwijderd

Mijn ervaring met PCs is in ieder geval dat parity of geen parity alleen kan resulteren in een foutieve opstart. Verkeerd geheugen heeft bij mij nog nooit een PC gemold. Ik heb daarentegen geen ervaring met geheugen in printers, maar denk dat het geen problemen gaat opleveren.

• RdB_IA
  • Niet online
ik heb het geprobeerd, en het werkt niet. Hij geeft een error.
Jammer..en dat terwijl die simms van HP zijn, ze komen uit een ouwe netserver.
Pagina: 1