noujah.. medetweaker gelukkig is ik ook beetje gelukkig ma toch
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
ATX Fulltower high-end
Asus A7V
AMD Thunderbird 700 Mhz
256Mb 133Mhz SDRAM
Maxtor DiamondMAX+ 40.9Gb U-DMA66 7200rpm
ASUS E608 8xDVD 40xCDROM
Asus V7100 Geforce 2MX met TVout
19inch CTX VL950 0.26mm. dot pitch
sblive
Creative Works Surround 4.1
Wie weet waar ik een ChromeOrb koeler kan bestellen?? Kan ik lekker gaan oc'en..:)
paar dingen vergeten....
Ik w8 nu op de dual DDR mobos met AMD 760MP. Duronnetjes heb ik al liggen.
Ga ik tenminste van 1,28 Mkeys/sec naar 7,5 Mkeys/sec
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Die dingen zijn bijna overal verkrijgbaar.
oc-shop, coolerguys (geloof ik), ned-cool, ...
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Verwijderd
Is echt een shitboard... zou hem meteen omruilen... maar dat merk je vanzelf wel..
greetz
Dat het booten met de ata100 controller op de Asus traag gaat is inmiddels opgelost.
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
Is echt een shitboard... zou hem meteen omruilen... maar dat merk je vanzelf wel..[/quote]Bullshit !!! De Asus A7V is retestabiel, niet kapot te krijgen, niks geen problemen. Alleen BIOS 1004a en 1004c doen nog wel eens moeilijk en dan moet je versie 1003 ff d'r op zetten.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Ik en vele anderen hebben er in ieder geval wel veel problemen mee gehad.... en dat kwam voor zover ik weet niet door de ata100..
Ik heb eens flink rond gekeken.. en ben gaan turven. Voor elke "dat KT7 board is klote, neem een A7V" heb ik ook een "A7V???? scheitbord man!! koop een KT7!!" post gevonden.
Ik denk dat het allemaal wel een beetje meevalt.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Anyway, bovenstaande slaat als een pik op een drumstel....:) Massolos!!
Moet ik tot morgen 1200 uur wachten.
Delta/Alpha combo is echt aan te raden

En met ene chrome orb heb je nog het nadeel dat je condensatortjes kunnen beschadigen doordat ie rond is, en dat heb je niet bij deze hierboven...
Don't You stare there, Operate!
Laten we een actie starten dat ze dan de zending voor het halve geld moeten achter laten, dat wordt bruut veel bestellen :):)
May the Force be with You instead of Bill
Ben wel benieuwd of het er morgen ook allemaal staat zoals ze gezegd hebben. Zal wel niet zo zijn. Maaaaar een vriend van me werkt bij de PTTT/TNT dus die zal ik dan 's flink in mekaar rossen......;)
Verwijderd