[Athlon Xp 1600+][265mb 2100][Ecs K7S5A][Asus Geforce 4 Ti 4200 128Mb]
zal niet veel makkelijker gaan en als je een keertje een windowtje maakt zou ik niet veel meer geld gaan uitgeven aan een echte drem0l ofzo
ik wil er meerdere keren wat mee doen en ik kan me geld nog terug krijgen dus daar kijk ik naar gaat het echt helpen of is dat gewoon onzin?
Als je niet veel gaat modden, zou ik gewoon een goedkoop dingetje aanschaffen. Ik koop er maybe ook een als ze weer in de aanbieding zijn (zo'n goedkoop dingetje)
nou simpel he... die dremel he je kan je geld tog terugkrijgen, dus dit is eigenlijk weer een beetje een vaag topic...Op maandag 08 juli 2002 14:04 schreef IceCast het volgende:
ik wil er meerdere keren wat mee doen en ik kan me geld nog terug krijgen dus daar kijk ik naar gaat het echt helpen of is dat gewoon onzin?
je koopt iets en krijg het geld terug...
Gewoon een goedkoop dingetje kopen. Doen echt niet voor de echte dremels. Alleen raad ik je wel aan om wel echte dremelaccesoires te kopen.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
kijk ik heb die ferm een tijdje geleden gekocht maar die winkelier zij je kan ff testen of je deze goed genoeg vind dus nu wil ik gewoon weten kan ik betere prestaties verwachten met een echte dremel
Ik heb die Ferm bij de Aldi gekocht, maar kom makkelijk door het staal van de case heen hoor ?
Gewoon niet te hoge toeren en niet te hard drukken..
Super dingetje voor dat geld (29,99).
Ach, je hebt mensen die op het merk kicken (Ik
) Maar in feite maakt het weinig uit. Ze doen het allemaal ongeveer even goed. Dremel heeft wat meer assocoires, en die kunnen volgens mij niet op een kinzo of Ferm. (Bovenfrees, kabel) Als je dat wil zou ik dus een dremel scoren. Maar voor af en toe een blowhole doet elk merk het wel
hmm ja ik den dat ik dan gewoon dit ding hou en er wat beter probeer mee om te gaan
Dat is met een echte dremel niet anders hoor.Op maandag 08 juli 2002 14:08 schreef KillerAce_NL het volgende:
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Nee dat heet netjes werken, niet dom raggen.. (nofi hoor, weet het ff niet anders te verwoorden). Het is immers je case, dat doe ik dus voorzichtig, heeft niks met het apparaat te maken.
oke nou bedankt had bijna 50pleuro extra betaald voor een dremel maar tnx en keep modding
juistOp maandag 08 juli 2002 14:10 schreef IceCast het volgende:
hmm ja ik den dat ik dan gewoon dit ding hou en er wat beter probeer mee om te gaan
Maar ik heb een heerlijke Ferm. En het gaat onwijs lekker.
Al die mensen die zitten te klagen dat ze 18 schijfjes nodig hebben voor een window moeten het nog leren denk ik.
Leer btw ff normaal schrijven. Ik heb jou post minimaal twee keer moeten lezen voordat ik wist waar het over ging
Verwijderd
Ach als je naar al z'n eerdere posts kijkt dan zie dat hij het wel vaker (altijd dus)doet, gewoon zelf komma's en zo ertussen verzinnenOp maandag 08 juli 2002 14:17 schreef Bredend het volgende:
[..]
Leer btw ff normaal schrijven. Ik heb jou post minimaal twee keer moeten lezen voordat ik wist waar het over ging![]()
Pagina: 1