Toon posts:

[FP] Nieuwspost te breed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/~wnn527156/frontpage-breed.jpg

Dit is Low-end processor roundup
Zoals je ziet, is het nieuws beetje breed uitgevallen. De reacties eronder hebben wel weer de goede breedte.
Dit gebeurt afentoe. Daarom lijkt me dit niet een probleem van Mozilla maar de poster is dan een tag of iets anders vergeten.
Kan dit gefixed worden, staat een beetje slordig. ;)

Edit - achteraf had er beter [FP] dan [MOZ] in de titel moeten staan

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Het is helaas wel een probleem van Mozilla. Als binnen een tabel een plaatje naar links uitgelijnd wordt dan maakt ie de tabel breder om een of andere reden. IE en Opera hebben er geen last van :).

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik had het ook bekeken met IE en gemerkt dat die het normaal weergaf.
Maarja met Moz vallen foutjes eerder op dan met IE die al tevreden is als het erop lijkt. ;)
Zal eens een ander build proberen.

PS. als je wil weten waarom ik liever geen IE meer gebruik, kijk hier

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:22

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Dit probleem zit er al maanden in. Verwacht niet dat het is verholpen in nieuwe builds.

Verwijderd

Topicstarter
Het viel me op doordat het afentoe gebeurde. Er valt verder mee te leven.
Andere builds ging ik toch proberen omdat moz regelmatig een "document contains no data" error geeft. Dit is niet alleen op t.net of got maar ook andere sites zo.
Maar dat is iets voor een andere subforum ;)

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:22

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De 'document contains no data' errors komen de laatste weken ook veel voor in de laatste builds van Mozilla 1.1. Verder vind ik het wel stabiel werken. Sinds de eerste builds van Mozilla 1.1 is er ook irritante renderfout in de nieuwe layout van Tweakers.net.

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-03 17:45

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Op dinsdag 09 juli 2002 02:12 schreef Femme het volgende:
De 'document contains no data' errors komen de laatste weken ook veel voor in de laatste builds van Mozilla 1.1. Verder vind ik het wel stabiel werken. Sinds de eerste builds van Mozilla 1.1 is er ook irritante renderfout in de nieuwe layout van Tweakers.net.
Die renderfouten en 'document contains no data' heb ik nog niet gezien met Mozilla 1.1a (onder Linux met KDE 3.0 wel te verstaan).

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

Pagina: 1