Toon posts:

laptop s video naar tv (search levert niets op)

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Probleem, ik heb een asus L1000 laptop met tv out en wil deze op de tv aansluiten. kabel zijn er s video naar tulp op de tv en de audio uit de hoofd telefoon van de laptop.

Als ik de toets combie gebruik om over te schakelen naar een extern lcd/tv dan zie ik op de tv wat flikkeren en op de laptop ook (ff zwart beeld op laptop) maar daarna keert het beeld op de laptop terug en gebreurt er verder niets.

wat kan dit zijn ?

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

een TV die geen NTSC snapt. Zoek naar de instellingen van de TV-out bij display-settings > advanced (PAL/NTSC etc...)

Of read the f#cking manual die je bij die laptop hebt gekregen.

de betaler vervuilt

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 13:50

mvds

Totally awesome!

Je lapie moet de TV kunnen detecteren bij boot. Dus eerst je lappie aansluiten op de TV en dan pas opstarten. Als het goed is zal je op het videokanaal dus beeld moeten krijgen van je laptop. Is dat niet het geval dan is je kabel niet goed, of je lappie heeft je TV niet kunnen detecteren en dan de-activeerd ie dus je TV-out.

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Op maandag 08 juli 2002 13:38 schreef obsidian het volgende:
Je lapie moet de TV kunnen detecteren bij boot. Dus eerst je lappie aansluiten op de TV en dan pas opstarten. Als het goed is zal je op het videokanaal dus beeld moeten krijgen van je laptop. Is dat niet het geval dan is je kabel niet goed, of je lappie heeft je TV niet kunnen detecteren en dan de-activeerd ie dus je TV-out.
kan ook on-the-fly. Kabel erin en TV is selecteerbaar.

de betaler vervuilt

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

Ik denk dat dat ook wel laptop-afhankelijk is .... ik stem voor de NTSC/PAL instelling.

Mother, will they like this song?

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Op maandag 08 juli 2002 13:38 schreef obsidian het volgende:
Ik heb nog nooit een laptop gehad die dat niet kon.....

stem voor de PAL/NSTC.... Of voor de freq. Probeer ipv de toetscombi eens via de vid. drivers (dus rechtermuis op bureaublad _> properties) en dan de instellingen aan te passen... daar zitten ook vaak de PAL / freq settings...

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Pagina: 1