Toon posts:

Cdromspelers weg na install van dig. camera?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus pas een Digital Ixus V2 van canon geinstalleerd. En vlak hierna zag ik plotseling zowel mijn DVD speler als mijn Brander niet meer via Windows verkenner (of op elke andere manier behalve de Bios). die install is zo gegaan:

- Software op de canon solutions cd geinstalled op pc
- Usb drivers voor de desbetreffende camera gedownload
- USb drivers op diskette gezet (voor eenzelfde install op laptop)
- Software geinstalleerd op laptop
- Dig camera geinstalleerd op pc (werkt nu dus gewoon)

Maar et vreemde is nu dat ie die diskette op die laptop niet pakt. en dat op zowel de laptop als mijn pc de cd-rom drives niet meer zichtbaar zijn.

Stond er dus gewoon een of ander vreemd virus op die diskette. Is er een conflict tussen programma's van mijn cd-spelers <--> digitale camera, of zou iemand anders hier weten wat het probleem is.

En nog liever natuurlijk... een oplossing. Als iemand meer gedetailleerdere informatie nodig heeft moet ie et maar zeggen.

• Xtremelead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-08 09:04

Xtremelead

powered by E-MU

Welk OS heb je?

Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hm, wat versta je onder niet zichtbaar zijn in windows? Staan de drives nog wel gewoon in het apparaatbeheer van Windows? En wat gebeurt er als je de drivers nou eens uninstallt?

Verwijderd

Topicstarter

en alle software voor die digicam heb ik al weer uninstalled.

ik bedoel trouwens dat ze dus ook niet meer zichtbaar zijn bij apparaatbeheer (nog wel gewoon in de Bios)

• Xtremelead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-08 09:04

Xtremelead