Ik heb dus pas een Digital Ixus V2 van canon geinstalleerd. En vlak hierna zag ik plotseling zowel mijn DVD speler als mijn Brander niet meer via Windows verkenner (of op elke andere manier behalve de Bios). die install is zo gegaan:
- Software op de canon solutions cd geinstalled op pc
- Usb drivers voor de desbetreffende camera gedownload
- USb drivers op diskette gezet (voor eenzelfde install op laptop)
- Software geinstalleerd op laptop
- Dig camera geinstalleerd op pc (werkt nu dus gewoon)
Maar et vreemde is nu dat ie die diskette op die laptop niet pakt. en dat op zowel de laptop als mijn pc de cd-rom drives niet meer zichtbaar zijn.
Stond er dus gewoon een of ander vreemd virus op die diskette. Is er een conflict tussen programma's van mijn cd-spelers <--> digitale camera, of zou iemand anders hier weten wat het probleem is.
En nog liever natuurlijk... een oplossing. Als iemand meer gedetailleerdere informatie nodig heeft moet ie et maar zeggen.
- Software op de canon solutions cd geinstalled op pc
- Usb drivers voor de desbetreffende camera gedownload
- USb drivers op diskette gezet (voor eenzelfde install op laptop)
- Software geinstalleerd op laptop
- Dig camera geinstalleerd op pc (werkt nu dus gewoon)
Maar et vreemde is nu dat ie die diskette op die laptop niet pakt. en dat op zowel de laptop als mijn pc de cd-rom drives niet meer zichtbaar zijn.
Stond er dus gewoon een of ander vreemd virus op die diskette. Is er een conflict tussen programma's van mijn cd-spelers <--> digitale camera, of zou iemand anders hier weten wat het probleem is.
En nog liever natuurlijk... een oplossing. Als iemand meer gedetailleerdere informatie nodig heeft moet ie et maar zeggen.